نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مرحوم نوربخش در مسیر خدمت و انجام وظیفه درگذشت

بیرجند(پانا) ـ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیامی اظهار داشت: درگذشت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی که در مسیر خدمت و انجام وظیفه به وقوع پیوست، موجب تاثر و تالم فراوان شد.

کد مطلب: ۸۷۰۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مرحوم نوربخش در مسیر خدمت و انجام وظیفه درگذشت

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در این پیام تسلیت افزود: دریافت خبر تلخ و دلخراش حادثه رانندگی و درگذشت جناب آقای دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی کشور که در مسیر خدمت و انجام وظیفه به وقوع پیوست موجب تاثر و تالم فراوان شد.
وی بیان کرد: اینجانب درگذشت مرحوم دکتر سید محمدتقی نوربخش را که از خانواده معظم شهدا است به خانواده ایشان و همچنین مردم قدرشناس شهرستان های بیرجند و قاین تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

** مرحوم نوربخش از سرمایه های استان و کشور بود
استاندار خراسان جنوبی هم در پیامی درگذشت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان را در سانحه رانندگی تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در پیام محمدمهدی مروج الشریعه آمده است: خبر اسفناک درگذشت شادروان دکتر سید تقی نوربخش رئیس فقید سازمان تامین اجتماعی کشور و شادروان عبدالرحمان تاج الدین معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان در جریان سانحه تصادف در ماموریت به استان گلستان، موجب تاسف و تالم خاطر گردید.
وی با اشاره به دیدار اخیر خود با مرحوم نوربخش گفته است: مرحوم دکتر سید تقی نوربخش که دیشب (چهارشنبه 23 آبان ماه) در پاویون فرودگاه مهرآباد آخرین دیدار و نگاه سراسر محبت و آغوش پرمهر آن بزرگوار را داشت و هرگز کلمات محبت آمیز آن عزیز ارجمند را از یاد نخواهم برد، به حق از سرمایه‌های خراسان جنوبی و کشور و منشاء خدمات ارزنده ای در نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم شریف ایران اسلامی بوده اند.
استاندار خراسان جنوبی افزود: اینجانب ضایعه اسفناک درگذشت ایشان را به مردم شریف ایران اسلامی، مجموعه سازمان تامین اجتماعی کشور و خانواده مکرم ایشان و یکایک هم استانی های شریف خراسان جنوبی تسلیت عرض می نمایم. از درگاه خداوند متعال، برای آن فقیدین، علو درجات و همجواری با اولیاء و برای بازماندگان محترم و معزز، بویژه خانواده معظم و مکرم آنان، صبر و شکیبایی و طول عمر با عزت مسئلت می نمایم.
به گزارش ایرنا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مسئولان این وزارتخانه روز پنجشنبه (24 آبان) سفر کاری به استان گلستان داشت که خودرو همراهان وی در حومه گرگان بر اثر برخورد با تریلی صدمه دید.
بر اثر این حادثه سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین معاون وی به شدت مصدوم شدند و پس از انتقال به بیمارستان جان باختند.
پیکر مرحوم نوربخش عصر دیروز (جمعه) با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی و قشرهای مختلف مردم در صحن دارالرحمه حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در شهرری به خاک سپرده شد.
دکتر سید تقی نوربخش متولد خراسان جنوبی است و از سال 1392 مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شد.
وی فوق تخصص جراحی ارتوپدی و در سال های 1376 تا 1380 قائم مقام سازمان تامین اجتماعی و سال های 1382 تا 1384 قائم مقام سازمان نظام پزشکی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار