فرماندار اسلامشهر تاکید کرد:

لزوم توجه به اصل مشتری مداری و تسهیل کار مردم در شعب بانکهای اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر در جلسه شورای بانکهای شهرستان خواستار توجه بیش از پیش به اصل مشتری مداری و تسهیل و تسریع کار مردم در شعب بانکها شد.

کد مطلب: ۸۷۰۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
لزوم توجه به اصل مشتری مداری و تسهیل کار مردم در شعب بانکهای اسلامشهر

مسعود مرسلپور در سخنانی در این جلسه با بیان مطلب فوق اظهار داشت:خدمت صادقانه و بی منت به مردم وظیفه همه ماست و در شعب بانکهای شهرستان باید شهروندان به سهولت به امورات بانکی خود بپردازند.

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات صورت گرفته ازسوی مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و رئیس جمهور کشورمان بر ضرورت حمایت ازتولید کالای ایرانی گفت:سرمایه گذاری درتولید و حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی از طریق اعطای تسهیلات درشرایط فعلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه تسهیلاتی که در حوزه عمومی در شهرستان توسط بانکها اعطا شده متناسب با تقاضا نبوده افزود: میزان پرداخت وام های ازدواج و تسهیلات مربوط با خود اشتغالی توسط بانکها باید افزایش یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلاتی که موسسات مالی فاقد مجوز برای دولت تدبیر و امید ایجاد کردند، اشاره و تصریح نمود: دولت مجبور شد جهت حل مشکلات مردم بدهی موسسات مالی ورشکسته را به سختی تامین و پرداخت کند تا اعتماد مردم به نظام بانکی کشور ترمیم شود.

مرسلپور با بیان اینکه جنگ روانی دشمنان ما و انتشار اخبار نادرست امنیت روانی مردم را در زمینه مسائل اقتصادی به مخاطره انداخته ،تاکید کرد: در این شرایط مردم سیستم بانکی کشور را پشتوانه خودشان می دانند.

/خبرنگار :ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار