مراسم تجلیل از اولین مدال آور یزدی در المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک

یزد (پانا) - مراسم تجلیل از محمد صدرا حیدری، دارنده مدال نقره دوازدهمین دوره مسابقات جهانی المپیاد نجوم و اختر فیریک، با حضور مسئولین اداره آموزش و پرورش، مدیران، معاونین، دبیران و وابستگان وی در تالار فرهنگیان یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۰۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از اولین مدال آور یزدی در  المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک

به گزارش پانا، در مراسم تجلیل از "محمد صدرا حیدری"، فارغ التحصیل دبیرستان استعدادهای درخشان شهید صدوقی؛ مدیر کل و معاونین اداره کل آموزش و پرورش، روسای نواحی یک و دو آموزش و پرورش استان، رئیس و کارشناسان اداره استعدادهای درخشان، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز، مدیران، معاونین و جمعی از دبیران هر سه مقطع تحصیلی محمد صدرا نیز حضور داشتند.

منصور میرزایی، دبیر ریاضی، با قرائت شعری که در وصف مدال آور نجوم سروده بود، کسب این افتخار را به اخترشناس یزدی تبریک گفت.

رئیس اداره ناحیه 2 نیز با تقدیم شادباش به خانواده محترم حیدری برای آنها آرزوی سلامت و سعادت کرد.

"امیرحسین رادمنش"، رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز، ضمن عرض تبریک به افتخارآفرین یزدی و تجلیل از وی خاطرنشان کرد: هدایت و تشویق خیرین به تهیه تجهیزات و حمایت از دانش آموزان نخبه را از الویتهای کار مجمع قرار خواهد داد.

شهناز هاتفی، رئیس اداره استعدادهای درخشان، با عرض تبریک به خانواده حیدری و آرزوی موفقیت روزافزون برای ایشان؛ از محمد صدرا تجلیل کرد.

مدیر دبیرستانهای استعداد درخشان شهید صدوقی دوره اول و دوم، با تقدیم شادباش و آرزوی سربلندی از وی تجلیل نمودند.

مدیر، معاون و معلمین مقطع ابتدایی به ترتیب ضمن عرض تبریک و تجلیل از وی؛ چند جمله ای ایراد سخن نمودند.

عباسعلی دانافر، مدیر کل آموزش و پرورش استان، نیز به اولین مدال آور یزدی المپیاد نجوم و والدین وی تبریک گفته و اظهار داشت: هر موفقیتی 3 پیش نیاز دارد. دانافر ادامه داد: استعداد، تلاش و حمایت؛ از ارکان موفقیت می باشد. او افزود: حمایت و رهنمودهای خانواده به ویژه والدین محمد صدرا و همچنین تلاشها، دلسوزیها و حمایت معلمین و کادر آموزشی در کنار خانواده وی از عوامل موثر در این موفقیت محسوب می شود.

سپس عباسعلی دانافر با اهدا مدال از محمد صدرا تجلیل بعمل آورد.

مشاور المپیاد محمد صدرا حیدری ضمن عرض تبریک، ویژگیهای وی را برشمرد و تاکید کرد: محمد صدرا دانش آموز تک بعدی نبود و در زمینه های گوناگون فعالیت داشته و بسیار خلاق بوده است. حسامی فر، برگزاری مسابقه فیزیک میزیک و تولید مستند اجتماعی را از فعالیتهای شاخص وی معرفی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار