نمایش « صندوق سحرآمیز» روی صحنه نیشابور

نیشابور (پانا) - نمایش طنزکودکانه « صندوق سحرآمیز » به نویسندگی وکارگردانی هنرمند نیشابوری در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور به روی صحنه رفت.

کد مطلب: ۸۷۰۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
نمایش « صندوق سحرآمیز» روی  صحنه نیشابور

مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: این نمایش با محوریت فضای شاد در بین کودکان و نوجوانان است که هنرمندان خوش ذوق و با قریحه تأتر نیشابور با اجرای نمایش های مختلف با موضوعات متنوع باعث آشتی مردم به خصوص کودکان ونوجوانان با تأتر شده اند و نمایش طنزکودکانه « صندوق سحرآمیز » از این جمله نمایش هاست و در قالب نمایش به کودکان و نوجوانان آموزش لازم داده می شودکه باهمکاری انجمن هنرهای نمایشی نیشابوربه روی صحنه رفته است .

حمیدرضا آتشی گفت: نمایش « صندوق سحرآمیز » را محمد رضایی هنرمند نیشابوری به رشته تحریر در آورده و کارگردانی کرده است که در آن هنرمندان نام آشنای تأتر نیشابور:ابراهیم بلوکی، ترنم رضایی، فرشید اشتری، حامد اناری، دنیا فیض آبادی، زهراستوده نیا، سارا اریه، نگین چهارباغی، شاهرخ دهنوی وحسین لطفی به ایفای نقش پرداخته اند وپدرام آزموده دستیار کارگردان ،ناهید محیطی منشی صحنه، ترنم رضایی موسیقی بعنوان عوامل با این کار همکاری دارند.

وی خاطرنشان کرد: این نمایش توسط گروه تأتر سایه وابسته به انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تولید شده وبه روی صحنه رفته است.

آتشی به داستان این نمایش اشاره کرد و افزود: نمایش « صندوق سحرآمیز» در خصوص صندوقی است که آرزوهای آدم های خوب را برآورده می کند اما آرزوهای آدمهای بد را بلعکس پاسخ می دهد واز آنها می خواهند رفتار بد خویش را تغییر دهند.

مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایش طنزکودکانه « صندوق سحرآمیز » 22 آبان الی 10آذر 97 هر روز صبح ویژه مدارس ومهدکودک ها و 5 بعد از ظهر در محل تالار ادیب اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان به روی صحنه خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار