اشک و لبخند در سالن شهید شهابیان کاشمر

کاشمر(پانا)- – نمایش طنز اسی شرلوک وبچه کاشمر( شلمچه) با همکاری فرهنگسرای دفاع مقدس کاشمر در محل سالن شهید شهابیان به مدت 10 شب اجرا می شود.

کد مطلب: ۸۷۴۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
اشک و لبخند در سالن شهید شهابیان کاشمر

رضا مرادی، تهیه کننده نمایش اسی شرلوک وبچه کاشمر در گفتگوی صمیمی باخبر نگار پانا گفت: برای این نمایش تقریبا سه ماه زمان گذاشته شده است و جمعاً تعدادبازیگران دراین نمایش 9 نفر و عوامل اجرایی7نفر می باشند.

وی افزود: داستان پسری حدودا ۱۵ ساله که برادرش شهیدش وصیت میکند که اسم برادرش را شلمچه بگذارند و این پسر از وصیت برادرش ناراحت است

سام در روز شهادت برادرش به راهیان نور دعوت می شود، در شلمچه سام وارد نمایش دوران جنگ شده و صحنه شهادت برادرش و اتفاقات انجا را با چشم خود می بیند و بعد به اسم خودش که برادرش وصیت کرده افتخار میکند.

مرادی گفت: بازیگرانی که بازی می کنند بدون هیچ ادعایی کار می کنند پیام اصلی نمایش قشر جوان است که اکنون بیشتر وقتشان را درگیر فضای مجازی وکارهایی هستند که نبایدانجام دهند.

وی مورد هدف نمایش گفت: نقد برامروز جامعه، طعنه بر فضای مجازی، احترام به خاک سرزمین های دفاع مقدس ، توصیه شهدا به نسل امروزه اشاره ای به رابطه بسیار عاطفی مادر شهدا حتی پس ازگذشت30سال جنگ ،توجه به آثارشهیدان، ناظر بودن شهدا نسبت به اعمال همه است.

گفتنی است که در این نمایش کارگردان:رسول آفاقی تهیه کننده: رضا مرادی نویسنده: سید علی رضوانی وبازیگران: معین بشیری- ایمان مرادیان- محمد نوید حیدریان- یاسین خسروی- علی موسی زاده- محمد مهدی امجدی- معین نیک فطرت-فاطمه اصغریان و حجت چوپان ومنشی صحنه: طاهره نوریمی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار