آتش تقی پور بازیگر سینما،تلویزیون و تئاتر در گفت و گو با پانا:

آتش تقی پور: شهرهای مرزی با بمباران فرهنگی کشورهای همسایه مواجه هستند

ارومیه (پانا)- آتش تقی پور بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر گفت: توجه به حوزه های فرهنگی و هنری و رسانه ای در شهرهای مرزی با توجه به بمباران فرهنگی ایجاد شده باید بیشتر و بیشتر باشد.

کد مطلب: ۸۷۰۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
آتش تقی پور: شهرهای مرزی با بمباران فرهنگی کشورهای همسایه مواجه هستند

آتش تقی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرگزاری پانا آذربایجان غربی به لزوم توجه بیشتر به موضوعات و محتویات برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهرهای مرزی اشاره کرد و گفت: همزبانی و قرابت برخی موضوعات فرهنگی در شهرهای مرزی با کشور های همسایه لزوم توجه بیشتر به تولیدات و محتوای آن در بخش های سینمایی، تلویزیونی و فعالیت‌های فرهنگی و هنری بیشتر و بیشتر می کند.

بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر درباره حضور برخی بازیگران و چهره های تلویزیونی کشور در شبکه‌های خارجی نیز گفت: حضور و فعالیت بازیگران ایرانی در شبکه‌های وابسته به بودجه‌های ضد نظام جمهوری اسلامی کار شایسته‌ای نیست ضمن اینکه پروژه‌های آنان نیز کارهای چندان فاخری نیستند و اغلب این افراد از حضور در این پروژه‌ها پشیمان و نادم هستند.


تقی پور گفت: عرق و تعصب خاصی به شهر و زبان و گویش‌های استان مادری‌ام، آذربایجان غربی، دارم و حضور در پروژه‌های تولیدی منطقه و اجرای فعالیت‌های هنری به زبان های ترکی و کردی و فارسی یکی از برنامه های تعریف شده برای آینده ای نزدیک می باشد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر علاقه وی به حوزه طنز نیز گفت: اغلب نقش های پیشنهادی در فعالیت های تلویزیونی و سینمایی به بنده در حوزه طنز بوده است و حتی اگر کاراکتر تعریف‌شده نقش طنز هم نداشته باشد نحوه بازی من به کاراکتر جلوه طنز ایجاد می‌کند.

بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل شهرستان خوی آذربایجان غربی به نقش اموزش و پرورش در شکل‌گیری محتوای سینما و تلویزیون کشور نیز اشاره کرد و اظهار داشت: جوانان و نوجوانان در همان سنین کودکی علائم و نشانه‌های استعدادی خویش را جلوه می دهند که کشف، پرورش و هدایت صحیح این استعدادها ابتدا بر عهده خانواده و بعد از آن بر عهده مجموعه بزرگ آموزش و پرورش است.

تقی‌پور در این خصوص گفت: سازمان دانش‌آموزی و تشکل‌های سازمان‌یافته نهان در آموزش و پرورش در کشف و تربیت و به خصوص معرفی این استعداد ها به جامعه هنری کشور نقش بسزایی را ایفا می‌کنند.

وی در خصوص پروژه های در دست اجرای خویش نیز گفت: حضور در سریال سایش 3 در نقش حاج یوسف، حضور در سری جدید سریال محکومین و پروژه های سینمایی شین و دم سرخ فعالیت های بنده طی سال 97 به حساب می‌آیند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار