جایزه ویژه بهترین فیلمبرداری در جشنواره مسکو به فیلمبردار فیلم فروزان رسید

شهرقدس(پانا) - در جشنواره Radiant angle مسکوجایزه ویژه بهترین فیلمبرداری فیلم کوتاه ، به صادق سوری فیلمبردار فیلم فروزان رسید

کد مطلب: ۸۷۰۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
جایزه ویژه بهترین فیلمبرداری در جشنواره  مسکو به فیلمبردار فیلم فروزان رسید

فیلم کوتاه «فروزان» به کارگردانی میرعباس خسروی نژاد، داستان زن جوانی است که شوهرش فوت شده و با دو فرزند کوچکش در روستا زندگی می کنند و او در پی حملات شبانه دزدها سعی بر محافظت از خانواده اش دارد.

صادق سوری فیلمبردار این فیلم نیز پیش از این جایزه بهترین فیلم برداری برای فیلم کوتاه فروزان را از جشنواره «موج کیش» دریافت کرده بود.

این دوره از جشنواره Radiant Angel به عنوان پانزدهمین دوره از تاریخ یکم تا هفتم نوامبر،10 تا 16 آبان نود وهفت در مسکو برگزار شد.

از عوامل فیلم کوتاه « فروزان » که در روستاههای اطراف خرم آباد فیلم برداری شده است میتوان به نویسنده و کارگردان،میرعباس خسروی نژاد(معلم شهرقدسی)، فیلم بردار، صادق سوری، صدابردار،هادی ساعد محکم، مدیر تولید، فردوس خسروی نژاد، تدوین،میرعباس خسروی نژاد، صداگذار، حسین قورچیان، تصحیح رنگ،رضا تیموری، بازیگران، فروزان رضاییان، فریبا سگوند، عیدی علی نژادو مریم احمدی، تهیه کننده، انجمن سینمای جوان ایران (دفتر خرم آباد) اشاره کرد.

/خبرنگار:نسترن خدابنده لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار