معاون اداری مالی شهرداری پیشواخبر داد:

آغاز طرح لوله گذاری بلوارهای پیشوادر جهت آبیاری قطره ای

پیشوا(پانا) - معاون اداری مالی شهرداری پیشوا گفت: با توجه به کاهش نزولات جوی و کم آبی گسترده در کشورمان سعی کرده ایم با اجرای طرح آبیاری قطره ای در برخی بوستان ها و بلوارهای سطح شهر پیشوا، سهمی در صرفه جویی مصرف آب داشته باشیم.

کد مطلب: ۸۶۹۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح لوله گذاری بلوارهای پیشوادر جهت آبیاری قطره ای

زینی ونددراین رابطه افزود: با حفر یک حلقه چاه آب در باغ ملی پیشوا توانستیم سیستم آبیاری فضاهای سبز موجود در شهر را از شکل سنتی به مکانیزه و قطره ای تبدیل کنیم.

وی در رابطه با جزئیات این طرح اظهار داشت: با اجرای طرح آبیاری قطره ای در شهر، میزان قابل توجه ای از مصرف آب، در حوزه فضای سبز کاهش پیدا می کند و بیش از ۵۰ درصد صرفه جویی را شاهد هستیم.

وی بیان کرد: به منظور پایان روش آبیاری سنتی، بعد از حفر یک حلقه چاه آب، لوله گذاری های مورد نیاز آبیاری قطره ای در بلوارهای هدف اجرای این طرح آغاز شد و در فازهای بعدی این طرح به بهره برداری کامل خواهد رسید.

زینی وند عنوان کرد: در راستای سرعت بخشیدن در انجام این پروژه و کم کردن هزینه ها و تحقق بخشیدن به شعار اقتصاد مقاومتی، یک دستگاه دوخت و جوش لوله پلی اتیلن خریداری و در کارگاه اقتصاد مقاومتی باغ ملی پیشوا، جهت سهولت در کار عملیات این پروژه قرار داده شده است.

/خبرنگار:سما شاهوار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار