بازدید فرماندار پیشوا از شرکت کشت و صنعت ورامین

پیشوا(پانا)-فرماندار پیشوا از شرکت کشت و صنعت ورامین واقع در روستای حبیب آباد بازدید و مشکلات آن را از نزدیک بررسی کرد.

کد مطلب: ۸۶۹۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید فرماندار پیشوا از شرکت کشت و صنعت ورامین

حسین عباسی در این بازدید طی جلسه ای با مدیرعامل و کارکنان شرکت کشت و صنعت، در جریان مسائل پیش روی تولید و طرح توسعه این شرکت قرار گرفت .

در این جلسه در خصوص تامین نقدینگی برای طرح توسعه، انتقال مجوزهای لازم برای تولید پکتین دارویی و تغییر الگوی کشت گوجه فرنگی و سیب زمینی روی واریته بذر مدنظر گفت و گو شد.

فرماندار پیشوا در ادامه گفت: در شهرستان پیشوا حساسیت ویژه ای در بحث تولید وجود دارد و تمام تلاش خود را به منظور رفع مشکلات و موانع موجود و توسعه تولید و اشتخواهیم داد.

عباسی وجود شرکت کشت و صنعت را ظرفیت مطلوبی در تامین مواد غذایی استان تهران دانست و تسریع در رفع مشکلات موجود را نیازمند طرح آن در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه های مرتبط عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیز در این دیدار گفت: مجموعه کشت و صنعت پیشوا با ۴۰ سال سابقه یکی از مجموعه های پایلوت مواد غذایی در استان تهران است که طی سال های اخیر با مشکلاتی روبرو بود ولی طی هفت الی هشت ماه اخیر با تدابیر اندیشیده شده به مالکیت مجموعه نوین‌ گستر درآمد که جزو هلدینگ‌های مطرح کشور است و در زمینه صادرات و واردات نیز فعالیت می کند.

امیر ایمان افزود: از آنجا که شرکت کشت و صنعت ورامین در محدوده جغرافیایی شهرستان پیشوا واقع شده و با توجه به تغییرات مدیریتی صورت گرفته، در نظر داریم نام شرکت را به کشت و صنعت پیشوا تغییر دهیم.

شایان ذکر است ، در این بازدید،سیروس جعفری و شیرزاد یعقوبی معاونین سیاسی انتظامی و اداری مالی فرمانداری، سیدعباس حسینی بخشدار جلیل آباد، رضا عرب رئیس جهاد کشاورزی، دهقان رئیس بنیاد مسکن، محمدحسین زمانی مسئول بازرسی فرمانداری وهادی انارکی دبیر کارگروه رفع موانع تولید شهرستان حضور داشتند.

/خبرنگار:سما شاهوار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار