تلاش درجهت برگزاری باشکوه بزرگترین گردهمایی مذهبی جهان

ورامین(پانا)-فرماندار ورامین درجلسه ستاد اربعین گفت :همه باید تلاش نماییم تا بزرگترین گردهمایی مذهبی جهان به شکل باشکوه و در امنیت کامل برگزار گردد.

کد مطلب: ۹۵۱۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تلاش درجهت برگزاری باشکوه بزرگترین گردهمایی مذهبی جهان

نخستین جلسه ستاد اربعین شهرستان ورامین به ریاست حسین کاغذلو فرماندار و با حضور معاونین فرماندار و دیگر اعضای ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندارورامین دراین جلسه با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) به اجتماع میلیونی مردم در اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: حضور میلیونی مردم در پیاده روی اربعین حسینی نماد وحدت و حماسه حضورعشاق اهل بیت عصمت و طهارت میباشد و اثرات فرهنگی بزرگی در بین مردم و جهانیان خواهد داشت.

او در ادامه افزود:همه ما باید تلاش نماییم تا بزرگترین گردهمایی مذهبی جهان به شکل باشکوه و در امنیت کامل برگزار گردد .

فرماندارورامین با اشاره به اینکه شهرستان ورامین هرساله با برپایی موکب در کشور عراق پیشتاز در خدمت رسانی به زائرین میباشد آاذعان داشت:شهرستان ورامین چهار موکب مستقر در کشور عراق دارد که با کمک های مردمی و نهادی پذیرای زائرین حرمین شرفین میباشد.

کاغذلو خاطر نشان کرد:برای خدمات رسانی بهتر به زائرین و با اطلاع رسانی قبلی کمکهای نقدی مردمی به حساب ستاد اربعین استان واریز خواهد شد که به صورت متمرکز این وجوهات جمع آوری و صرف شود و وجوهات غیر نقدی نیز با هماهنگی ستاد اربعین استان بین مواکب توزیع خواهد شد .

برنامه ریزی در خصوص اسکان و پذیرایی و ارائه خدمات عمومی به زائرین، شناسایی نقاط ضعف و قوت حاصل از تجربیات برگزاری اربعین در سنوات گذشته و برنامه ریزی در خصوص رفع مشکلات در جهت تداوم این حرکت عظیم اعتقادی و معنوی و هماهنگی بین ادارات در تامین ملزومات موکب مواردی بود که بحث و بررسی قرارگرفت.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار