بهره گیری از خرد جمعی از مهم ترین اصول مدیریتی است

ارومیه(پانا)-مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه گفت: یکی از اساسی ترین روش های مدیریت بهره گیری از خرد جمعی است .

کد مطلب: ۸۶۹۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
بهره گیری از خرد جمعی از مهم ترین اصول مدیریتی است

محمد مجرد در نخستین جلسه اتاق فکر این مدیریت با اشاره به مسئولیت های مهم اتاق فکر و بهره گیری از خرد جمعی در برنامه ریزی ها،خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام و ائمه اطهار(ع) نیز همواره بر شورا و مشورت در تصمیم گیری ها تاکید دارند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا افکار و برنامه های اتاق فکر عملیاتی و اجرائی شوند، ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که مهم ترین هدف اتاق فکر آموزش و پرورش تحول گرایی برگرفته از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

وی رویکرد تحولی، کیفیت بخشی، مدرسه محوری و نشاط بخشی و مهم تر از همه توجه به مهارت اندوزی در راستای زندگی اجتماعی و فردی را از مهم ترین اهداف سند تحول برشمرد که می بایست در اتاق فکر نسبت به آنها برنامه ریزی صورت گیرد.

مجرد رویکرد جدید دبیرخانه اتاق فکر این مدیریت را بهره گیری از نیروهای جوان و علمی در کنار نیروهای با تجربه برشمرد و تاکید کرد: توجه ویژه به مسائل تربیتی و فرهنگی، بهره گیری از شیوه های نوین آموزشی ، تقویت نقش خانواده ها در آموزش و پرورش ، توانمند سازی نیروی انسانی ، توجه به موضوع اعتماد به نفس و روحیه خودباوری در دانش آموزان و مدیریت منابع مالی در راستای اقتصاد مقاومتی از مهم ترین مسائلی است که انتظار می رود در اتاق فکر نسبت به آنها برنامه ریزی شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه نیز در این جلسه با بیان اینکه اعضاء باید در نخستین قدم با اهداف و آرمان های اتاق فکر آشنایی داشته باشند، افزود: آسیب شناسی عملکرد اتاق فکر در ادوار گذشته باید مهم ترین دستور کار اتاق فکر در دوره جدید خود باشد.

ابراهیم حیدری کیا با بیان اینکه با توجه به محدودیت منابع مالی باید با پیش زمینه فکری و برنامه ریزی شده فعالیت داشته باشیم، ادامه داد: خروجی برنامه ریزی های باید کاربردی و قابلیت اجرائی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار