مدیر آموزش و پرورش میانه گفت:

پوشش آموزشی صد در صدی روستاهای بخش مرکزی میانه

تبریز(پانا)- مدیر آموزش و پرورش میانه از پوشش آموزشی صد در صدی روستاهای بخش مرکزی توسط بسته های حمایتی خرید خدمات آموزشی در روز اول مهر خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۹۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پوشش آموزشی صد در صدی روستاهای بخش مرکزی میانه

با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه و رئیس پوشش آموزشی صد در صدی روستاهای بخش مرکزی میانه و بازرسان استانی بعد از بازدید های صورت گرفته از مدارس غیردولتی و هیات امنایی جلسه بحث و بررسی نقاط قوت و ضعف مدارس در سالن کنفرانس مدیریت برگزار شد .

یوسف ساجدی فر درنشستی با بازرسان اداره کل استان ضمن تقدیر وتشکر از حضور همکاران اداره کل درخصوص طرح توسعه متوازن،مدارس غیردولتی، خرید خدمات آموزشی مطالبی را بیان وخاطر نشان کرد: با همکاری مدیران و کلیه عوامل آموزش وپرورش منطقه شاهد بازگشایی با شکوه مدارس درمهر ماه بودیم.

وی از پوشش آموزشی صد در صدی روستاهای بخش مرکزی توسط بسته های حمایتی خرید خدمات آموزشی در روز اول مهر خبر داد و گفت با توجه به شعار مدیرکل محترم در سالتحصیلی جدید در راستای ارتقای شاخص های استان و علیرغم مشکلات پیشروی منطقه در امر کمبود نیرو، تمامی کلاسهای درس منطقه روز اول مهر با حضور معلمین عزیز تشکیل شد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت منطقه با اشاره به اجرای آمایش سرزمینی مدارس غیردولتی براساس توسعه متوازن گفت مدارس غیردولتی،‌ باید تجلی اعتماد دولت و مردم به یکدیگر باشد، زیرا حمایت و بسترسازی برای حضور بخش غیردولتی در آموزش و پرورش از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی از اجرای کارگاه های تخصصی گروه های آموزشی خبر داد و افزود در سالتحصیلی جدید سرویس های مدارس از اولین روز بازگشایی شروع به خدمت رسانی به دانش آموزان کردند.

نادر فکور نیا با تشکر از تمامی همکاران فرهنگی منطقه در جهت پیشبرد امور آموزش و پرورشی منطقه میانه بر الکترونیکی کردن تمامی فرایندهای خدمات مدارس غیردولتی تاکید و کیفیت بخشی را راه چاره رفع مشکلات پیش روی مدارس غیردولتی دانست.

رئیس اداره مشارکت های مردمی و مدارس غیردولتی استان بر بازدید مستمر بر مدارس غیردولتی تاکید و از ایجاد کارگروه تخصص رسیدگی به تخلفات عوامل اداری مدارس غیردولتی در اداره کل خبر داد.

در آخر نقاط قوت و ضعف مدارس غیردولتی و هیات امنایی منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار