خطیب جمعه قاین:

کلاس درس محل شیطنت های سیاسی نیست

بیرجند(پانا) ـ خطیب جمعه قاینات گفت: محیط تعلیم و تربیت و فضای کلاس درس مکانی مقدس است و نباید آن را به محل بازی ها و شیطنت های سیاسی تبدیل کرد.

کد مطلب: ۸۶۹۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
کلاس درس محل شیطنت های سیاسی نیست

حجت الاسلام رحمانی در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: پیامد سیاسی کاری ها در دستگاه های اجرایی، ورود برخی افراد بی تجربه و فاقد صلاحیت های لازم در بدنه دستگاه ها و اتخاذ تصمیمات غلط و دون شأن فرهنگ انقلابی استان می شود .

وی با بیان این که اگر چنین افرادی در آموزش و پرورش ورود کنند، باعث زوال نظام تعلیم و تربیت و ایجاد نارضایتی اولیای دانش آموزان می شوند، تصریح کرد: حقوق معلمان در شأن فرهنگیان نیست. لازم است توجه به آموزش و پرورش، حقوق و معیشت معلمان از لفافه شعار بیرون آمده جامه عمل بپوشد به گونه ای که معلم در کلاس درس هیچ دغه دغه ای به جز تعلیم و تربیت اسلامی ایرانی دانش آموزان نداشته باشد.

حجت الاسلام رحمانی، حقوق پایین، مشکلات مسیر و دوری محل خدمت را از جمله مشکلات نیروهای خرید خدمات آموزشی در شهرستان قاین برشمرد و خاطر نشان کرد: امروز باید مسئله تعلیم و تربیت گفتمان اول و مهم ترین دغدغه همه مسئولین استان باشد چرا که با تکیه بر این گفتمان تمامی مشکلات موجود در جامعه خراسان جنوبی به طور کلی مرتفع می شود.

وی احداث ساختمان شماره 2 قاین را برای توازن فرهنگی در مرکز این شهرستان ضروری دانست ادامه داد: متأسفانه یکی از مشکلات فرهنگی شهر قاین عدم دسترسی جوانان ساکن در سایت مسکن مهر به کانون فرهنگی تربیتی به واسطه فاصله 8 کیلومتری آن با محل زندگی آنان است.

خطیب جمعه قاینات در پایان سخنان خود؛ ضمن تشکر از خدمات ارزنده آقایان لامعی و موسوی کیا برای واقعی، مدیر کل فعلی آموزش و پرورش خراسان جنوبی آرزوی موفقیت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار