صداوسیمای خراسان شمالی:

اجرای برنامه رنگی رنگی

بجنورد (پانا)-این برنامه سعی دارد تا ضمن فراهم کردن لحظات مفرح و خاطره انگیز برای بچه‏ ها، نکات آموزشی و تربیتی را به زبان ساده و کودکانه برای آنان بیان کند.

کد مطلب: ۸۶۹۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه رنگی رنگی

ماجراهای این برنامه در یک کتابخانه اتفاق می‏ افتد. مجری در واقع مسئول کتابخانه است و کودکان حاضر در کتابخانه فعالیت های مختلفی انجام می‏ دهند که از جمله می‏ توان به نقاشی، نمایش عروسکی، قصه گویی، اجرای ترانه و ... اشاره کرد.

یکی از شخصیت‏ های برنامه «رنگی رنگی» پلیکان، پرنده ای مهاجر است که در راه کوچ، از دیگر پلیکان ها جدا مانده و همراه جوجه‏ اش در کتابخانه جا خوش کرده است. آن ها همراه خود یک ماهی قرمز(زنده) کوچک دارند که قرار بوده خوراک بین راه پلیکان و جوجه‏ اش باشد اما به دلیل دلبستگی جوجه پلیکان زنده مانده و حالا دوست و همدم جوجه پلیکان شده و در هر قسمت اتفاقات جالبی را رقم می ‏زنند.

شخصیت های بازیگر خردسال: کودکی که نقش فرزند مجری را دارد و با کنجکاوی‏ های کودکانه گاهی دردسر های را برای خودش و دیگران ایجادمی‏ کند دختر بچه به پلیکان و جوجه اش علاقه دارد ودر واقع پلیکان اولین بار توسط دختر بچه در کتابخانه پیدا شده است.

پلیکان:پلیکان شخصیتی عروسکی است که سفر های زیادی دور دنیا داشته است و به اکثرکشور ها مهاجرت کرده واز بناهای تاریخی و شخصیت های مشهور دنیا اطلاعات خوبی را به کودکان منتقل می کند.

جوجه پلیکان: حرف زدنش شیوه خاصی دارد که گاهی فقط پلیکان و دختر بچه متوجه منظوراو می شوند. پلیکان کوچک بخاطردوستی با دختر بچه گاهی رفتارش را تغیر می دهد که پدرش با جدیت او را به رعایت اصالت پلیکانی توصیه می‏ کند.

، شعرخوانی میهمانان ارتباط مجری با کودکان و بررسی موضوعاتی چون موسیقی و نقاشی و...، بازیگر میهمان، آیتم علمی، با بچه ها، نمایش کوتاه، گزارش، لطیفه و....از بخش های متعدد این برنامه است.

تهیه‏ کنندگی « رنگی‏ رنگی » بر عهده امین بیاتی است.

کارگردان این برنامه امید رمضانی، کارگردان‏ تلویزیونی مجتبی تدبری، صدابردار احسان حسن‏ پورزینتی و نویسنده آن خاطره جلیلی است.مجریان این برنامه مبارکه رمضانی، نیلوفر ذبیحی و حمید رمضانی، عروسک‏ گردانان پریا آذرفر و مهران معشوق، صداپیشگان جوادعطار زاده، پریاآذرفر و علی گریوانی، گزارشگران شکوفه قربان‏زاده و تکتم بلوچی و تصویربرداران آن علی گریوانی، محمداسپیگی و حامد محمدزاده هستند.

« رنگی‏ رنگی » دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۶:۳۰ به مدت نیم ساعت از سیمای اترک پخش می‏ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار