رسانه‌های انگلیسی خیال هواداران منچستر را راحت کردند؛ رابطه ستاره جوان و مورینیو گرم شد

تهران (پانا) – پل پوگبا قرار بود در نقل و انتقالات زمستانی فصل 2019-2018 از منچستریونایتد جدا شود اما به نظر می‌رسد این پروژه منتفی شده است.

کد مطلب: ۸۶۹۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
رسانه‌های انگلیسی خیال هواداران منچستر را راحت کردند؛ رابطه ستاره جوان و مورینیو گرم شد

تیرگی رابطه خوزه مورینو و پل پوگبا که ابتدای فصل جاری لیگ برتر شروع شده و بارها با پیشنهاد جدی بارسلونا و یوونتوس برای جدا شدن مواجه شده بود به نظر می‌رسد وارد فاز جدیدی شده است که مورد علاقه هواداران منچستریونایتد است.

اکسپرس در گزارشی که درباره پل پوگبا نوشته تاکید کرده، که رابطه پوگبا با خوزه مورینو از سرد بودن خارج شده است. پس از پیروزی بزرگ منچستریونایتد در تورین زمانی که خبرنگار اکسپرس مصاحبه با پوگبا را آغاز کرده، این هافبک فرانسوی پس از اینکه از مردم تورین تشکر کرده در واکنش به احتمال بازگشتش به یوونتوس گفته است: کسی از آینده خبر ندارد. من بازیکن منچستریونایتد هستم و خوشحالم که برای این تیم بازی می‌کنم

هر چند اظهار نظر پوگبا در تورین چندان آشکار نبود اما سایت منچستر اِوِنینگ در گزارشی که یکشنبه منتشر کرد با نقل قولی از مدیر برنامه‌های پل پوگبا پاسخ بسیاری از ابهامات را داد. مینو رایولا مدیر برنامه‌های پل پوگبا تایید کرده که رابطه پوگبا و خوزه مورینیو خوب شده و این دو نفر دیگر با هم مشکلی ندارند.

با اظهار نظر مدیر یرنامه‌های پوگبا، می‌توان پرونده حضور او در بارسلونا و یوونتوس را بسته شده دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار