تقویت روحیه نشاط و امیدواری دانش‌آموزان اولویت ماست

کرمانشاه (پانا) - نشست هم اندیشی معاونان پرورشی و تربیت بدنی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش ، معاونان پرورشی و تربیت بدنی شهرستان‌ها و مناطق استان در سالن جلسات خانه معلم استان کرمانشاه برگزار شد .

کد مطلب: ۸۶۹۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تقویت روحیه نشاط و امیدواری دانش‌آموزان اولویت ماست

مجید یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان‌ در این نشست، به اهمیت برنامه‌های پرورشی و تربیت بدنی در جهت حفظ و تقویت روحیه نشاط و امیدواری در بین نسل امروز انقلاب تاکید داشت و گفت دانش‌آموزان ما باید از هر جهت رشد یافته باشند و موفقیت تحصیلی باید همراه با شادابی و امیدواری نسبت به حال و آینده باشد.

یزدان پناه با اشاره به چشم انداز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، و اختصاص چهار ساحت به موضوعات پرورشی، به اهمیت تربیت و پرورش صحیح دانش آموزان امیدوار ایران اسلامی تاکید کرد و از موفقیت‌های حوزه پرورشی و تربیت بدنی در طول سال تحصیلی گذشته تقدیر و به تداوم این روند در سال تحصیلی جدید تاکید کرد.

وی با تاکید بر امر تربیت در آموزش و پرورش افزود: در دنیای پر از هیاهوی امروز و با رشد و توسعه فناوری‌های جدید و وسایل ارتباطی جدید وظیفه همه ما و بخصوص برنامه‌ریزان و دست اندرکاران آموزش و پرورش این ‌است که از این ظرفیت‌ها در رشد و تعالی فرزندان پاک این آب و خاک استفاده کنیم و اجازه ندهیم این فضاها به جولانگاهی برای اشاعه تهاجم فرهنگی غرب تبدیل شوند.

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: امروز فرزندان ما در معرض خطرات اجتماعی زیادی قرار دارند اما با برنامه‌ریزی درست و آشنا کردن نسل امیدوار انقلاب به استفاده صحیح از وسایل ارتباطی جدید، قبل از اینکه آسیبی به نوجوانان ما در مدارس برسد می‌توان با هماهنگی و مدیریت از آسیب های این فضاهای مجازی مهار و پیشگیری شود.

وی افزود مهمترین فاکتور در حل یک مشکل و مساله این است که ما به وجود آن مساله و مشکل پی ببریم و سپس در جهت حل آن تلاش کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در بخش دیگر از سخنان خود تصریح کرد: ما و اولیاء دانش آموزان در تربیت صحیح دانش آموزان مشارکت فعال داریم و در راستای اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی، پایبندی به آرمان‌ها و اصول، افتخار به گذشته و امید به آینده، سه رویکرد ما در برنامه‌های پرورشی است.

در پایان موسوی معاون پرورشی و فرهنگی و محمدی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان به‌ تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌ها پرورشی، فرهنگی و تربیت بدنی در سال تحصیلی جاری پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار