رادیو انقلاب افتتاح شد

تهران (پانا) - شبکه رادیویی انقلاب در آستانه چهل سالگی انقلاب با حضور جمعی از مدیران رادیو و خانواده های شهدا افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۶۹۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
رادیو انقلاب  افتتاح شد

مراسم افتتاح رادیو انقلاب با حضور حمید شاه‌آبادی معاون صدا و جمعی از مدیران لشگری و کشوری و همچنین مدیران رادیو، صبح روز یکشنبه ۲۰ آبان در محل ساختمان شهدای رادیو آغاز شد.

علیرضا حبیبی مدیر رادیو انقلاب و دبیر ستاد چهلمین سالگرد انقلاب رادیو در این مراسم عنوان کرد: رادیو انقلاب با شعار صدای گفتمان انقلاب اسلامی و اتحاد ملی با دو محور افتخار به گذشته و امید به آینده کار خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: این رادیو ضمن معرفی تاریخ معاصر انقلاب و بررسی تاثیرات و رویدادها در شکل گیری انقلاب و رویدادهای ۴۰ ساله کشور به معرفی دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی می پردازد.

حبیبی درباره جزییات این شبکه رادیویی توصیح داد: این رادیو به صورت ۲۴ ساعته و زنده قابل دریافت خواهد بود همچنین این شبکه به صورت رادیونما از طریق تلویزیون هم دریافت می شود.

مدیر رادیو انقلاب بیان کرد: این شبکه تا پایان سال فعالیت دارد و بسته هایی را با محتوای تولیدی و زنده روی آنتن می برد. مخاطبان نیز می توانند در برنامه های این رادیو سهمی داشته باشند و خاطرات رادیویی خود را از انقلاب بیان کنند.

وی افزود: رادیو انقلاب پلی میان مردم و مسئولان خواهد بود تا در حوزه های مختلف با نگاهی دقیق و مبتنی بر آمار به پیشرفت های کشور پرداخته شود.

حبیبی در پایان سخنانش تصریح کرد: اگرچه ممکن است هنوز نقاط ضعفی در کشور وجود داشته باشد اما رسالت ما معرفی اقدامات انجام شده ای است که در کشور رخ داده است.

حمید شاه آبادی معاون صدا در ادامه برنامه در سخنانی با تجلیل از مدیران رادیو اظهار کرد: خانواده رادیو با همه سختی ها و مشکلات از هر طرح جدیدی استقبال کرده است و با نگاهی مشفقانه و مسئولیت پذیر با مسایل برخورد می کند.

وی ادامه داد: رادیو انقلاب هم محصول دیگری از همین خانواده است که رادیویی ها با جدیت برای این حوزه برنامه ریزی کردند و برنامه هایی تدارک دیدند.

معاون صدا تصریح کرد: پیشرفت ها و اقدامات ارزشمند ما با توجه به برخی تصمیمات گرفته شده است و ما نیاز داریم بعد از مدتی مروری بر گذشته داشته باشیم. ملت بزرگ ایران در چهار دهه پیش تصمیمی گرفت و اقدام بزرگی انجام داد که هدف از امامت امامان هم تشکیل چنین حکومت هایی بود.

در این مراسم جمعی از خانواده های شهدا نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار