دانشجوی نیشابوری به عنوان نایب دبیر انجمن علمی دانشجویان خراسان رضوی انتخاب شد

نیشابور (پانا) - در مراسم انتخابات انجمن علمی مراکز علمی کاربردی خراسان رضوی، دانشجوی پر تلاش نیشابوری به عنوان نایب دبیر این انجمن انتخاب شد.

کد مطلب: ۸۶۸۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
دانشجوی نیشابوری به عنوان نایب دبیر انجمن علمی دانشجویان خراسان رضوی انتخاب شد

در این مراسم که در محل سالن اجتماعات دانشگاه جهاد دانشگاهی شهر مشهد، با حضور تشکری، رییس مراکز علمی کاربردی خراسان رضوی، آذرباد معاون این مجموعه و همچنین ۲۵ نفر از دبیران انجمن علمی مراکز استان برگزار شد، ابتدا منتخبین مراکز علمی کاربردی شهرستان های سراسر استان، به معرفی و ارائه رزومه کاری خود پرداختند.

سپس انتخابات بین ۲۵ نفر از دبیران انجمن های علمی مراکز علمی کاربردی خراسان رضوی که حق رای داشتند برگزار شد که در پایان ارغوان فردوسی ازجهاد دانشگاهی مشهد به عنوان دبیر، سید حسین هاشمی مقدم از مرکز علمی کاربردی شماره یک نیشابور به عنوان نائب دبیر و سید شایان حسینی راد نیز از مرکز دانشگاهی شهرداری مشهد به عنوان ناظر انجمن علمی استان انتخاب شدند.

در پایان اعضای منتخب در یک نشست کارگاهی به ارائه برنامه های خود و تبیین سیاست های پیش رو پرداخته و مقرر شد در راستای ارائه تسهیلات مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و رفاهی برای دانشجویان استان خراسان رضوی، اقدامات مفید و سازنده ای را در دستور کار خود قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار