برگزاری گردهمایی تخصصی معاونین و مربیان پرورشی در شهرقدس

شهر قدس(پانا)-گردهمایی تخصصی معاونین و مربیان پرورشی شهر قدس با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و جمعی از کارشناسان و مربیان پرورشی مدارس در سالن شهید دهنو منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۸۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری گردهمایی تخصصی معاونین و مربیان پرورشی در شهرقدس

این نشست تخصصی به همت سازمان دانش آموزی شهرقدس و با هدف بالا بردن کیفیت آموزشی و موفقیت دانش آموزان در کنکور و سایر آزمون های آزمایشی برگزار شد.

محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر قدس در این جلسه اظهار داشت:اکنون در حوزه علم و تربیت مشکلی که وجود دارد این است که ما در مدارس به خاطر نظام آموزشی تفکّر آموزش نمیدهیم .یعنی در واقع تفکری وجود ندارد.بحث تفکر و فکر کردن بسیار کم رنگ شده است .
وی بیان کرد:حتی خداوند نیز در مورد تفکر و فکر کردن در آیات الهی نیز سفارش کرده است.چه قدر این آیات زیبا هستند و چه مفهوم خوبی دارند اما ما درک نمیکنیم و فکر نمیکنیم.
قاسمی در خصوص نظام تربیتی و آموزشی اذعان داشت:این چیزی که نظام آموزشی به ما میگوید انجام دهیم این است که دانش آموزان فقط کتاب بخوانند و در امتحان شرکت کنند کتاب بخوانند در امتحان شرکت کنند و در آخر نیز تست بزنند.
وی خاطر نشان کرد:تست زنی روش جدیدی است که در گذشته زیاد رواج نداشت اما اکنون به دلیل اینکه دانش آموزان بتوانند در مدارس موفق و در کنکور شرکت کنند نیاز به کلاس های مختلف تست زنی دارند.درگذشته چنین نبود و تعداد سوالات مفهومی بیشتر بود اما اکنون تست زنی بیشتر رواج دارد.
/خبرنگار:هدیه قنبرلو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار