مدیر عامل بنیاد حمایت از کودکان سرطانی استان اردبیل:

۲۶۰ کودک سرطانی تحت پوشش بنیاد حمایت از کودکان سرطانی قرار دارند

اردبیل (پانا) - مدیر عامل بنیاد حمایت از کودکان سرطانی استان اردبیل از تحت پوشش بودن ۲۶۰ کودک سرطانی در موسسه بنیاد حمایت از کودکان سرطانی استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۸۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
۲۶۰ کودک سرطانی تحت پوشش بنیاد حمایت از کودکان سرطانی قرار دارند

جواد قرآن نویس اظهار داشت: تمامی خدمات درمانی، دارویی و شیمی درمانی این کودکان توسط خیرین این بنیاد تامین می شود .

وی تصریح کرد: امیدواریم سایر ادارات و نهاد های دولتی و غیر دولتی با مراجعه و کمک به این موسسه ما را در حمایت از کودکان سرطانی یاری کنند .

مدیر عامل بنیاد حمایت از کودکان سرطانی استان همچنین از احداث بیش از ۳۶۰ مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز خبر داد و افزود: در طی این هفته جاری ۲ مدرسه ۶ کلاسه در حاشیه شهر اردبیل افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید .

قرآن نویس افزود: بنیاد حمایت از کودکان سرطانی در سال ۸۵ فعالیت های خود را رسما آغاز و تاکنون در حوزه های درمانی و حمایتی از سوی خیرین، توانسته اقدامات مطلوبی را انجام دهد .

وی با اشاره به پوشش کامل مالی بنیاد در حوزه درمانی و رفاهی کودکان مبتلا به سرطان در این استان تصریح کرد: امروز هیچ کودک سرطانی در اردبیل به لحاظ مالی و درمانی مشکلی نداشته و تمام هزینه های درمانی آنها از سوی خیرین و توسط بنیاد پرداخت می شود .

مدیر عامل بنیاد حمایت از کودکان سرطانی استان افزود: تمام هزینه های بیمارستانی دولتی و غیردولتی، دارو، آزمایشگاه، پاتولوژی، سی تی اسکن، ام آر آی و رادیولوژی کودکان مبتلا به سرطان و نیز اعزام این کودکان به مراکز درمانی محک تهران، مشهد و بوشهر از سوی این بنیاد پرداخت می شود .

قرآن نویس در عین حال با اشاره به محدودیت فضای بیمارستانی در اردبیل برای کودکان سرطانی ، ایجاد اولین کلینیک تخصصی کودکان سرطانی در اردبیل را ضروری خواند و بر لزوم حمایت مسئولان و دستگاه های مرتبط برای راه اندازی این مرکز تاکید کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار