مراسم سوگواری پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام مجتبی (ع) در اداره آموزش و پرورش ناحیه دو ری برگزار شد

شهرری (پانا) - با حضور مدیر و معاونان و همکاران اداری مراسم سوگواری پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام مجتبی (ع) در اداره آموزش و پرورش ناحیه دو ری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۸۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مراسم سوگواری پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام مجتبی (ع)  در اداره آموزش و پرورش ناحیه دو ری برگزار شد

حجت الاسلام قاسم تبار در مراسم سوگواری پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام مجتبی (ع): ۲۸ صفر روزی است که دل همه عاشقان در این روز به سمت مدینه پر می کشد.

وی افزود: شخصیت رسول خدا آنقدر گسترده است که از هر قسمت زندگی پربرکت شخصیت ایشان بگوییم سخن باز فراوان است و قرآن نیز در آیاتی به شخصیت پیامبر اکرم(ص) اشاره می کند.

قاسم تبار گفت: پیامبر اکرم(ص) همانند طبیبی بودند که منتظر بیمار نمی مانند و خودشان بدون هیچ چشم داشتی به نجات افراد می پرداختند.

وی تصیریح کرد: در دوره ای به پیامبر اکرم(ص) توهین می شد و به ایشان سنگ می زدند اما ایشان هیچ گاه خسته نشدند و همواره برای امت خود دعا کردند زیرا می دانستند این اقدامات از روی جهل است.

این استاد حوزه گفت: در آیه «مودت» خداوند متعال به رسول خودش دستور می دهد به مردم بگو من اجری از شما نمی خواهم الا «مودت فی القربی» که این نکته بسیار مهمی است.

وی بیان کرد: تفاوت پیامبر اکرم(ص) با پیامبران دیگر این بود که ایشان خاتم الانبیاء هستند و دراین شرایط تداوم مسیر مهم است و لزوم استمرار این راه توسط خداوند به پیامبر اعلام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار