معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان:

حدود 2 هزار دانش آموز دختر در مرحله ی اول اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

زنجان(پانا)-محمود عباسی معاون پرورشی و فرهنگی استان از اعزام حدود 2 هزار دانش آموز دختر در قالب 40 دستگاه اتوبوس در مرحله ی اول اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۸۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
حدود 2 هزار دانش آموز دختر در مرحله ی اول اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

محمود عباسی در این خصوص گفت :امسال اردوی راهیان نور دانش آموزان دختر مدارس استان در قالب 40 اتوبوس و با هدف آشنایی دانش آموزان با ایثارگری های رزمندگان دفاع مقدس در ماه های مهر و آبان صورت گرفت.

وی تصریح کرد: آمار کلی دانش آموزان و عوامل اجرایی اعزامی استان به این اردو یک هزار و 909 نفر بود و ناحیه 2 زنجان با اعزام 10 اتوبوس بالاترین اعزام را به خود اختصاص داد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در ادامه صحبت های خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی بیان داشت :در این اردوی معنوی دانش آموزان طی دو روز از مناطق عملیاتی تنگه مرصاد ، مزار شهدای گمنام طاق بستان ، موزه دفاع مقدس کرمانشاه ، بناهای تاریخی طاق بستان و همچنین نمایش رزم شبانه که باز نمایی از اتفاقات دوران جنگ تحمیلی در استان کرمانشاه می باشد ، بازدید نمودند.

عباسی استقبال چشمگیر این دوره را به خاطر تخفیف 80 درصدی مبلغ خودیاری دانش آموزان اعلام کرد و گفت : در سال جاری از مبلغ 140 هزار تومان هزینه به ازای هر دانش آموز برای این اردوی دو روزه فقط 25 هزار تومان از خود دانش آموز دریافت گردید و همین مسئله باعث شد تعداد اعزام ها حدود دو برابر افزایش یابد.

وی در پایان از شروع مرحله دوم اعزام ها به مناطق عملیاتی غرب کشور (کرمانشاه) خبر داد و گفت : به یاری خداوند متعال و با تلاش مستمر عوامل اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان و همچنین نواحی و مناطق 14 گانه آموزشی استان اردوی راهیان نور پسران از تاریخ 22 آبان ماه از سر گرفته خواهد شد و امید آن می رود که در اعزام دانش آموزان پسر نیز همچون مرحله قبل با استقبال چشمگیری روبرو شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار