معاون پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران: دانش‌آموزان را با قطار به اردوی راهیان نور اعزام می‌کنیم

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران دانش آموزان تهرانی با قطار به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

کد مطلب: ۸۶۶۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران: دانش‌آموزان را با قطار به اردوی راهیان نور اعزام می‌کنیم

عبدالرسول کریمی در گفت‌و‌گو با پانا برنامه‌های آموزش و پرورش شهر تهران را درباره اعزام‌های راهیان نور شهر تهران تشریح کرد. او گفت: راهیان نور پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و توجه و تکیه مقام معظم رهبری و مسئولان نظام است لذا بر این اساس شیوه‌نامه راهیان نور به مناطق شهر تهران ارسال شده است؛ اعزام‌ها از بیستم آبان ماه با حضور دختران به مناطق عملیاتی جنوب آغاز خواهد شد . ۲۶ اعزام دختران تا پانزدهم آذرماه خواهیم داشت و سپس از اول بهمن ماه بالغ بر ۲۰ اعزام توسط پسران تا بیست و چهارم بهمن ماه به مناطق عملیاتی جنوب انجام خواهد شد.

امسال نیز تلاش ما بر این است که بتوانیم اردوهای خوب، با نشاط و همراه با بسته‌های فرهنگی مناسب تهیه و تدارک ببینیم.

وی در ادامه اظهار داشت: در اردوها از راوی، روحانی و مربی پرورشی استفاده خواهیم کرد. هم چنین یکی از مسئولان مناطق نیز برای شور و نشاط بیشتر در این اردوها در کنار دانش‌آموزان خواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران افزود: خوشبختانه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با سپاه همیشه پیروز محمد رسول الله (ص)، تعاملات بسیار خوبی داشته و در این اردوها تلاش می‌کنیم بنا به فرموده مقام معظم رهبری کیفیت اردوها را بالا ببریم و ایمنی را تا می‌توانیم گسترش دهیم تا دغدغه خانواده‌ها کاهش یابد، لذا در تمامی اعزام‌ها با عنایت به این که شهر تهران از امکانات ریلی برخوردار است، از امکانات قطارجهت تمامی اعزام‌ها استفاده خواهد شد و ما در هر اعزام ، بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار