معاون پرورشی فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان بیرجند:

با اطاعت از از فرمان رهبری،ایران،ایران 57 است

بیرجند(پانا) ـ معاون پرورشی فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان بیرجند گفت:با اطلاعت و مطیع رهبری بودن،هم اکنون ایران اسلامی در راستای اهداف محوری سال 57است.

کد مطلب: ۸۶۸۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
با اطاعت از از فرمان رهبری،ایران،ایران 57 است

مهدی بستانی،معاون پرورشی فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان بیرجنددر گفتگو با خبرنگار پانا از بیرجند گفت:13ابان از جمله روزهای حساس و پرافتخاری است که باورق زدن تقویم تاریخ هرساله نمایان گر می شود.

وی با بیان اینکه 13ابان تداعی گر روزهای سرنوشت ساز و اتفاقات بزرگی برای مردم ایران است ادامه داد: با تسخیر لانه ی جاسوسی امریکا در 13ابان ماه سال 58 نقش دانش آموزان در این برهه پررنگ تر و مهمتر جلوه گر شد.

بستانی یکی از علل انتخاب 13ابان ماه را به عنوان روز دانش آموز،نگهداری از آرمان های انقلاب اسلامی دانست و افزود: وظیفه ی دانش آموزان در عصرفعلی جامعه، داشتن روشنگری و بالابردن سطح علمی اطلاعات است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان بیرجند بیان کرد: کسب علم و دانش یکی از ابزارهای نبرد تنگاتنگ با دنیای خارج است که در کنار تهذیب میتواند مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی باشد.

وی با بیان اینکه نقش دانش اموزان را در صحنه های مختلف جامعه نمیتوان نادیده گرفت،عنوان کرد:تمام اتفاقات رخ داده در تاریخ باحضور قشر وسیعی از مردم و به خصوص دانش آموزان صورت گرفته است.

بستانی علت حضور در راهپیمایی 13ابان ماه امسال را وظیفه شرعی خود و سایر مردم دانست و گفت:ایران،ایران 57است و همه گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار