نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی:

اطاعت از رهبری کلید حل همه مشکلات نظام است

شیروان(پانا)- علی جدی در آیین عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان شیروان که به مناسبت گرامی داشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد در جوار آستان مقدس حمزه الرضا(ع) شهر زیارت برگزار شد گفت نظام ما اگر تا الان اقتدار و عزتی داشته، از محل سلحشوری های شهدا و صبر و استقامت خانواده های معظم آنان و ایثارگران بوده است.

کد مطلب: ۱۰۷۷۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
اطاعت از رهبری کلید حل همه مشکلات نظام است

وی افزود: این انقلاب اگر تاکنون ماندگار بوده، به خاطر زحمات این عزیزان و دوستداران شهداست و اگر در هر کجا دچار مشکل شده ایم به خاطر دوری از خط امام و رهبری و شهدا بوده است و ما اهداف اصلی را نباید گم کنیم، بلکه در این مسیر باید گام برداریم.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: اگر چه در نظام ما اشکال های مادی زیادی داریم، اما بحمدالله در بعد معنوی و جهانی، امید سایر کشورها به ایران اسلامی است و به همان اندازه که مشکلات بیشتر است به همان اندازه هم باید تلاش های ما بیشتر شود.

جدی از وجود ولی فقیه در این کشور به عنوان یک موهبت یاد کرده و اظهار کرد: اگر کشور دچار اشکال می شود با یک اشاره ولی فقیه مردم به میدان می آیند و مشکلات را مرتفع می سازند و جهان از این موهبت به غیر از ایران محروم است و ایران با توجه به اینکه تحت شدیدترین تحریم ها قرار دارد با یک اشاره رهبری رزمایش مومنانه را مطرح می کنند و همه مردم از همه اقشار به میدان می آیند.

وی افزود: مدیریت در سایر کشورها مدیریت بر دل ها نیست، بلکه مدیریت بخشنامه ای است و در کشور ما هر کجا که مسئولین با رهبری همراه بودند مشکلات حل شده است.

قرائت قرآن، اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی، مداحی اهل بیت(ع) توسط علی اسماعیلی و قرائت فاتحه و نثار گل بر مزار شهدا از دیگر برنامه های این آیین بود.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده های معظم شاهد، مسئولین ادارات و نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای اسلامی و شهرداری شهرستان شیروان و... برگزار شد.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار