مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک :

ماندگاری 13 آبان ، متکی به جوانان است

مشهد ( پانا) - راهپیمایی یوم الله 13 آبان ، در جوار حرم مطهر رضوی برگزار شد .

کد مطلب: ۸۶۸۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
ماندگاری 13 آبان ، متکی به جوانان است

دانش اموزان کوچک و بزرگ، در پایه های تحصیلی متفاوت، برای حمایت ازفرمایشات مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی و نمایاندن اقتدار ملت غیور ایران ، باری دیگر در روز ملی استکبار ستیزی ، فریاد "مرگ بر آمریکا" را سردادند .

راهپیمایی بزرگ 13 ابان ماه از میدان بسیج شروع شده و با رسیدن به حرم مطهر رضوی (ع) به پایان رسید . دانش اموزان ، شعار های ضد استکباری ( مرگ بر غربگرا - نه سازش، نه تسلیم، سلام بر پیروزی - مرگ به شیطان بزرگ، آمریکا - مرگ بر منافق - لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است - حزب فقط حزب الله، رهبر فقط روح الله و ..... را یک صدا فریاد میزدند و شجاعت خود را به رخ آمریکا می کشیدند.

سید رضا خاتم پور، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد، ضمن تبریک روز دانش اموز گفت: دانش اموزان ایران اسلامی ، با حضور ارزشمند خود در راهپیمایی 13 آبان ماه ، باری دیگر سیلی محکمی به همه بد خواهان نظام مقدس اسلامی زدند .

وی افزود: امروز ایران اسلامی ما، در بهترین دوران تاریخ خودش قرار دارد و با توانمندی های داخلی و دستاورد های دانش اموزانمان توانسته ایم به رتبه های بالای علمی ، اقتصادی و صنعتی برسیم .

خاتم پور ادامه داد: کشور ما، امروز در بخش نانو تکنولوژی جزء 5 کشور برتر دنیا است . در بخش سلول های بنیادی نیز جزء 2 کشور و در قسمت سد سازی در میان 3 کشور برتر میباشد . ایران همچنین دارای رتبه نخست در قدرت دفاعی و نظامی در خاور میانه است.

5/98 درصد از ساخت و تولید دارو های مورد نیاز، داخل کشورمان انجام میشود، ایران در بخش ژنتیک نیز جزء 5کشور برتر دنیا بوده است .

مدیر اموزش و پرورش ناحیه یک اظهار کرد: ملت ایران تاکنون با اتحاد و در ذیل فرمایشات مقام معظم رهبری ، توسعه همه جانبه داشته است ؛ به امید خدا و با ادامه دادن نکات مذکور در آینده ای نزدیک ، حائز رتبه برتر جهانی خواهیم شد .

وی خاطر نشان کرد: حضور باشکوه و ارزشمند دانش اموزان در راهپیمایی 13 آبان، نشان دهنده بصیرت بالای آنها میباشد من از دانش اموزان خواهش میکنم که با تهذیب و تحصیل و ورزش و همچنین گوش به فرمان بودن مقام معظم رهبری، نقش سازنده خودشان را به همین شکل ادامه دهند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار