عضو شورای اسلامی شهر ارومیه :

مراسم ۱۳ آبان امسال هم با شعار استکبارستیزی با شکوه‌ تر از سال‌های گذشته برگزار شد

ارومیه (پانا) - عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت : مراسم ۱۳ آبان امسال هم با شعار استکبارستیزی با شکوه‌ تر از سال‌های گذشته برگزار شد

کد مطلب: ۸۶۷۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم ۱۳ آبان امسال هم با شعار استکبارستیزی با شکوه‌ تر از سال‌های گذشته برگزار شد

حسین پناهی در راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت : مراسم ۱۳ آبان امسال هم با شعار استکبارستیزی با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد و قطعاً تهدیدهای ترامپی علیه ملت ایران و حاکمیت به نتیجه نخواهد رسید و مردم بار دیگر آنان را از گفتار و عمل خود پشیمان خواهند کرد.

وی افزود : دشمن بداند ملت بزرگ ایران هرگز در تنگنا قرار نمی‌گیرند و دولت آمریکا را وادار خواهند کرد از این پروژه هم عقب‌نشینی کند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت : در این روز دانشجویان متعهد و انقلابی ایران توانستند در امتداد خون شهدای دانش آموز و دانشجو، با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، قدرت شکست ناپذیر طاغوت زمان را در هم شکنند و فریاد ظلم ستیزی ایرانیان را در صحنه های بین المللی طنین انداز نمایند.

پناهی بیان کرد : آمریکا در طول تاریخ به شیوه های مختلفی اقدام به دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده اند که عدم پایبندی به توافق چند جانبه برجام و تعهدات بین المللی نمونه اخیر آن آنها بود، که این خود نشان از حرکت های استکباری و غیر قابل اعتماد بودن آنها در نظام بین المللی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار