معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی:

آذربایجان غربی پیشرو در کمک به هموطنان سیل زده است

ارومیه (پانا) - معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت : آذربایجان غربی، استان پیشرو در کمک به هموطنان سیل زده بوده است.

کد مطلب: ۹۰۶۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
آذربایجان غربی پیشرو در کمک به هموطنان سیل زده است

مصطفوی در آیین نمادین شکوه همدلی و همراهی که در مدرسه پروین اعتصمامی ناحیه یک ارومیه برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت : هدف از برگزاری این مراسم نمایش شکوه همدلی و همراهی در بین دانش آموزان ، فرهنگیان و آحاد جامعه می باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی افزود : پنج موکب آذربایجان غربی برای کمک به هموطنان سیل زده اعلام آمادگی کرده که تنها یکی از این موکبها برای پانزده هزار نفر به مدت یک ماه غذا طبخ می کند.

قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم اظهار داشت : آموزش و پرورش استان به عنوان پیشرو در کمک رسانی به سیل زدگان کشور اقدام کرده و این کمک رسانی در تمامی استان برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اجتماعی بودن را یکی از ویژگی اصلی انسان دانست و گفت : هر مکتب اجتماعی تاکید بر با هم بودن و برای هم زیستن دارد که در تمامی قوانین ادیان توصیه به اجتماعی زندگی کردن شده و برای رسیدن به این توصیه باید در تمامی زمینه های فرهنگی و اجتماعی حضور مثبت داشته باشیم.

قاسمی آرمان تربیتی را راس ایمان و گوهر دیانت دانست و افزود : انسان با کمک به نیازمندان از رضایت پروردگار خویش برخواردار شده و باعث شادی درونی و روحیه کمک رسانی در وی میشود.

وی تاکید کرد : رفتارهای اجتماعی باید در مدارس پرورش داده شود تا رشد انسانیت و مسئولیت پذیری در جامعه باب شود.

قاسمی بیان کرد : همدلی و همراهی یک وظیفه نبوده بلکه یک لذت درونی است و هدف از کمک رسانی نمایش شکوه همدلی و همراهی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار