دانش آموز پیشتاز در گفتگو با خبرنگار پانا:

دانش آموزان با حضور در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر دشمن را نا امید کردند

بیرجند (پانا) ـ دانش آموز پیشتاز سازمان دانش آموزی گفت : مادانش آموزان با حضور خود دراهپیمایی 13آبان این پیام را برای ترامپ داریم که که هیچ وقت دلخوش به این نباش که بتوانی ما را از صحنه خارج یا دولت ما را از بین ببری.

کد مطلب: ۸۶۷۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان  با حضور در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر دشمن را نا امید کردند

یکی از دانش آموز پیشتازان حاضردرراهپیمایی 13آبا درحاشییه ی راهپیمایی درگفتگوباخبرنگارپانا گفت : ۱۳ آبان روز تاریخی کشور ایران است چرا که این روز سالروز سخنرانی مهم امام خمینی(ره) و تبعید ایشان به خارج از کشور توسط رژیم پهلوی بود.


وی ادامه داد: کشته شدن بیش از ۵۰ نفر از دانش آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که به تعبیر امام خمینی(ره)، انقلاب دوم بود، این روز را در تاریخ پررنگ تر کرده است.


وی بیان کرد: در جواب یاوه گویی های ترامپ باید همین را گفت که جواب نادانان سکوت است.

وی بیان کرد: حال که در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی هستیم معاندان و دشمنانی که مخالف نظام و کشور ما بودند و نمی‌خواستند که اسلام حاکم شود به هر طریقی تلاش می‌کردند که نظام را براندازند و نگذارند که مردم در این نظام به اهداف خود برسند اما به لطف خدا و حضور آگاهانه مردم همیشه نقشه دشمنان نقش بر آب شده است.

دانش آموز پیشتاز سازمان دانش آموزیی عنوان کرد: اکنون شرایط کشور ما شرایط ویژه‌ای بوده و به گونه‌ای است که همه مردم کمر همت بسته اند برای نقش بر آب کردن حرفها و نقشه های رئیس جمهور آمریکا؛ مشخص نیست که ترامپ چه فکر و خیالی برای کشور ما در سر دارد اما با فشارهای اقتصادی که بر کشور ما وارد میکند میخواهد ملت ما را درگیر کرده و تاثیر سوء بر این کشور بگذارد.

وی گفت: با وجود همه مشکلات اما همچنان شاهد حضور پر شور دانش آموزان و جوانان هستیم و این حضور ما و مردم به دشمنان پیام می‌دهد که ما تا پای جان پایبند اصول نظام خودمان هستیم و هیچ وقت به خاطر مسائل اقتصادی و حاشیه ای که بخشی از آنها داخلی است و عوامل داخلی به مشکلات دامن می‌زنند از آرمان و اهداف خود دست بردار نیستیم..

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار