13آبان نقطه عطفی است برای انقلاب اسلامی و امت مسلمان

یزد (پانا) _ سید محمد کاظم مدرسی امام جمعه محمد آباد بیان داشت: قدرت آمریکا در همه ی زمینه ها رو به افول است و با وجود تلاش های بسیار در رسیدن به اهدافش ناکام مانده است .

کد مطلب: ۸۶۷۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
13آبان نقطه عطفی است برای انقلاب اسلامی و امت مسلمان

سید محمد کاظم مدرسی امام جمعه محمدآباد درگفت وگو با خبرنگار پانا 13 آبان را نقطه عطفی برای انقلاب اسلامی و امت مسلمان دانست که توانسته است روحیه استکبار ستیزی را در جامعه ما تقویت کند و در حقیقت مستکبران را به عقب براند.

وی افزود: حوادث رخ داده دراین چند سال اخیر همگی بیانگر اهمیت بصیرت در زمینه استکبار ستیزی است و امیدوارم ان شاالله دانش اموزان و مردم خوب دارالعباده و سیاسیون و دست اندر کاران اجرایی کشور ما که در راه حفظ نظام و انقلاب قدم برمیدارند موفق وسربلند باشند.

مدرسی خاطر نشان کرد: همگی باید بدانند که قدرت آمریکا در همه زمینه ها روبه افول است در زمینه اقتصادی آمریکا با صرف کردن هزینه گزاف معادل 20 تلیارد دلار برای رسیدن به اهدافش در دستیابی به آنها ناکام مانده و در زمینه ی سیاست و تحریم ها هم نتوانسته دوستانش ر برای خود نگه دارد و حرفش را در منطقه به کرسی بنشاند و در زمینه نظامی هم شکست پی در پی آنها را از طبس تاکنون شاهد هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار