نماینده ولی وفقیه در استان یزد:

فعالیت‌های ایران در زمینه معرفی مقدسات اسلام به جهانیان در حد «صفر» است

یزد (پانا) نماینده ولی فقیه در استان یزد با انتقاد از عدم معرفی ‌ارزش‌های اسلامی ایرانی به جهانیان گفت: فعالیت‌های ایران در زمینه معرفی مقدسات اسلام به جهانیان در حد «صفر» است.

کد مطلب: ۸۶۹۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های ایران در زمینه معرفی مقدسات اسلام به جهانیان در حد «صفر» است

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی اظهار داشت: در ایران متاسفانه نسبت به هیچ یک از مقدسات تبلیغات خارج از کشور انجام ندادیم و هیچ اقدامی در رابطه با معرفی این ارزش‌ها به دیگر ملت‌ها صورت نگرفته است.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از فرازها و سیاست‌های انقلاب اسلامی ایران مورد تایید مردم جهان است گفت: ما نتوانستیم در دنیا آن چیزهایی که در جهان به عنوان خوبی شناخته می‌شود را معرفی کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان یزد به حضور مستشاری ایران در کشورهای منطقه برای مبارزه با تررویسم اشاره کرد و افزود: مردم کشورهای مختلف جهان نسبت به مبارزه با تروریسم اهمیت بسیار زیادی قائل هستند ولی ما حرکات بسیار زیادی که در این حوزه انجام دادیم را به هیچ عنوان به جهانیان معرفی نکردیم.
ناصری یزدی تبلیغات خارجی ایران نسبت به ارزش‌های اسلام و انقلاب را در حد صفر دانست و ادامه داد: در حوزه مهدویت هم متاسفانه با وجود تهاجم‌های بسیار گسترده دشمنان، ما هیچ اقدامی برای معرفی مبانی و ارزش‌های مهدوی به جهانیان انجام ندادیم.
امام جمعه یزد گفت: دولت‌های ایران باید برای این موضوع بودجه مجزا اختصاص دهند و در راستای تبلیغ ایران و اسلام به جهان ان‌گونه که لازم است تلاش و اقدام کنند.
وی ادامه داد: امروز دشمن در راستای تهاجم علیه ارزش‌های ایرانی اسلامی ما هزینه‌های بسیار زیادی انجام داده و تبلیغات گسترده‌ای در این زمینه با استفاده از رسانه‌های خود انجام می‌دهد.
نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: این تهاجم گسترده دشمن در برابر عدم فعالیت‌های تبلیغی ما برای معرفی ارزش‌های دینی و ملی خودمان به جهانیان شایسته نیست و به دولت‌مدران هم بارها در این زمینه تذکر داده‌ایم اما عمل نشده است.
انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار