پیام مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان گیلان به مناسبت 13 آبان

رشت (پانا)-نادر جهان آرای مدیر کل آموزش‌وپرورش استان گیلان به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله 13 آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۶۷۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان گیلان به مناسبت 13 آبان

به گزارش پانا به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان گیلان، در متن کامل این پیام آمده است:

یوم الله سیزده آبان، نگینی درخشان در تاریخ استکبار ستیزی ملت ایران است که یادآور اتفاقات تاریخ ساز و بزرگی می باشد . در چنین روزی معمار کبیر انقلاب را ، به خاطر فریاد آزادی خواهی و مبارزه با استعمار و استکبار جهانی و استبداد شاهنشاهی تبعید نمودند، غافل از اینکه رهبر بزرگ انقلاب 15 سال پس از آن خروش ظلم ستیز ، کاخ های پوشالی استبداد را با قدرت ایمان ، وحدت و قیام فرزندان برومند خود فرو ریخت . سیزده آبان در روز شمار انقلاب اسلامی نه یک روز که خود به تنهایی یک تاریخ و انقلاب دیگر است . روزی که با نثار خون های پاک شهدای دانش آموز و دانشجو جاودان شد. در این روز دانشجویان پیرو خط امام ، با الهام از اندیشه های استکبار ستیزی و ضد استعماری حضرت امام خمینی (ره) آخرین لانه فساد و جاسوسی شیطان بزرگ را به تسخیر در آوردند. این حماسه چنان شکوهمند و کوبنده بود که امام راحلمان آن را انقلاب دوم و حتی بزرگتر از انقلاب اول یعنی سرنگونی رژیم شاهنشاهی دانستند.

سیزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت که می توانند چپاول گران را به زباله دان تاریخ بسپارند و در معبد انسانیت آزادانه و آگاهانه در برابر والایی های ارجمند مکتب توحید به نماز بایستند، تنها در برابر " الله " به کرنش و سجود بنشینند و جز او همه را طرد کنند.

ما دانش آموزان، فرهنگیان و اقشار فرهیخته استان گیلان در سال « حمایت از کالای ایرانی » ضمن همبستگی مجدد با آرمان ها و اندیشه های والای امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب مدظله العالی با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، آحاد مردم همیشه در صحنه را به شرکت گسترده در این همایش ملی دعوت می نماییم و حمایت قاطعانه خود را از سیاست های دولت تدبیر و امید و تنفر خود را در مقابل سیاست های ظالمانه و استعمارگر آمریکا و حامیانش اعلام می داریم و با ایمان به فرمایشات خمینی کبیر (ره) و تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مدظله العالی همیشه و در همه جا شعار " هیهات من الذله " سرور آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را سرداده و اعلام می داریم که جمهوری اسلامی با اقتدار و عزت در صحنه ی جهانی و مسائل بین المللی حضور پیدا خواهد کرد . این اقتدار روز افزون ایران اسلامی مرهون وحدت و همدلی مردم با مسئولان و دست اندرکاران نظام است که در سایه سار چتر ولایت فقیه عینیت خواهد یافت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار