حضور فرهنگیان و دانش آموزان در عرصه های مختلف نشان از پویایی و شادابی این قشر دارد

کرمان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت: همان طوری که در پیروزی انقلاب اسلامی دانش آموزان و دانشجویان نقش بسزایی داشتند در پیشبرد و تثبیت انقلاب هم نقش بسزایی دارند .

کد مطلب: ۸۶۷۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور فرهنگیان و دانش آموزان در عرصه های مختلف نشان از پویایی و شادابی این قشر دارد

صدیقه مرادی گفت: من مطمئنم همان طوری که فرهنگیان و دانش آموزان حضور پررنگی در همه صحنه ها داشتند در حمایت از این نظام به حمایت خود ادامه خواهند داد و با دشمن و استکبار جهانی با قاطعیت مبارزه خواهند کرد.

مرادی گفت: یکی از اقشار بسیار مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگیان و دانش آموزان بودند.

وی افزود: زمانی که در 13 آبان دانش آموزان و فرهنگیان ما اعتصاب کردند رژیم واقعا احساس خطر کرد چون فکر نمی کرد که دانش آموزان به برنامه های اعتصاب و تظاهرات در راهپیمایی و حمایت از نظام جمهوری اسلامی ورود پیدا کنند از این رو اعتصاب دانش آموزان و فرهنگیان ضربه محکمی به رژیم شاهنشاهی زد و گام های پیروزی انقلاب اسلامی محکمتر برداشته شد.

مرادی ضمن اشاره به حضور گسترده اقشار مختلف در راهپیمایی گفت: امروزه از دانش آموزان توقع داریم که در جنگ اقتصادی که آمریکا با ما شروع کرده به یادگیری مهارت های مدیریت اقتصادی پرداخته و در جهت کارآفرینی قدم بردارند و خود را مجهز به علم کنند،چرا که هرچه از نظر علم و دانش و آگاهی در رابطه با اقتصاد آگاهی و اطلاعات بیشتری داشته باشند راحت تر می توانند با دشمن مبارزه کرده و به اقصاد مقاومتی کمک کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار