همزمان باسراسرکشور:

زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان دیواندره نواخته شد

دیواندره(پانا)-همزمان با هفته بسیج دانش آموزی وهمسو با سایر مدارس کشور؛ زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان دیواندره نواخته شد.

کد مطلب: ۸۶۷۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان دیواندره نواخته شد

همزمان با هفته بسیج دانش آموزی وهمسو با سایر مدارس کشور؛ زنگ استکبار ستیزی در مدارس این شهرستان نواخته شد.

مالکی رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان دیواندره در مراسم متمرکز نواختن زنگ استکبار ستیزی که در دبیرستان شهید رجایی برگزار شد عنوان کرد: شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر افکار و سیاست های پلید استعماری است و نمود استکبارستیزی دانش آموزان در تحصیل و کسب مقام های برتر علمی است؛ راه کسب علم و دانش همراه با تهذیب نفس تلاش و کشور را از بیگانگان خودکفا کنید.


وی همچنین گفت: امروز توطئه های استکبار و دشمنان مشهود نیست و از طریق جنگ نرم در پی فریب جوانان این مرز و بوم هستند؛ لذا دانش آموزان باید با بصیرت، آگاهی و ذکاوت خود در مقابل توطئه های و دسیسه های دشمنان ایستادگی و آنها را خنثی کنند.

مالکی همچنین عنوان کرد: کشور ایران به لطف خداوند و مقاومت و ایستادگی و نثار خون هزاران جوان پاک کشورمان امروز امن ترین کشور دنیا است و ما این نعمت را مرهون خون پاک شهدا هستیم؛ لذا برای ایستادن در برابر ظالمان و زیاده خواهان قبل از هرچیز باید سازو کار آن را آموخت؛ تابا فتح سنگرهای دانش و علم آموزی و مجهز درراه توسعه و آبادانی کشور گام برداشت.

سهرابی مدیر دبیرستان شهید رجایی هم در ابتدای این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی به تشریح اقدامات صورت گرفته دراین دبیرستان درراستای برگزاری با شکوه برنامه های این هفته پرداخت.

گفتنی است درپایان این مراسم زنگ استکبار ستیزی توسط امام جمعه شهر دیواندره نواخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار