همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی :

زنگ "استکبار ستیزی" در مدارس خراسان رضوی به صدا در آمد

مشهد (پانا) - همزمان با 13 آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی زنگ استکبار ستیزی در یکی از مدارس ناحیه دو مشهد به صدا در آمد.

کد مطلب: ۸۶۷۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
زنگ "استکبار ستیزی" در مدارس خراسان رضوی به صدا در آمد

قاسمعلی خدابنده مدیر کل این سازمان در آیین نمادین استانی نواختن زنگ استکبار ستیزی که صبح روز یکشنبه در دبیرستان دخترانه 13 آبان ناحیه دو مشهد برگزار شد، ضمن تشریح حوادث سیزدهم آبان ماه عنوان کرد:مبارزه با استکبار جهانی و جلوگیری از دخالت بیگانگان از مهم ترین ارزش های انقلاب اسلامی است که البته برای حفظ این استقلال در طول سالیان گذشته از انقلاب هزینه های زیادی شده است.
وی با اشاره به توطئه های بزرگ دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد:در طول 40 سال گذشته دشمنان انقلاب تمام تلاش خود را علیه نظام اسلامی به کار بسته اند که بارز ترین آن ها خساراتی است که در طول دوران دفاع مقدس به ملت ما وارد ساختند.
خدابنده همچنین خاطرنشان کرد:مقاومت ملت ایران تمامی نخواهد داشت و همگام و همراه رهبر معظم انقلاب برای خنثی کردن توطئه های دشمنان از پای نخواهد نشست.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان با اشاره به شرایط منطقه ای و جهانی افزود:امسال سیزدهم آبان ماه از شرایط خاصی برخوردار است چراکه استکبار جهانی جنگی تمام عیار را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرده است و لذا بسیاری از رسانه های خارجی و داخلی صحنه های حضور مردم را در این راهپیمایی به تصویر خواهند کشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار