در گفت‌وگو با پانا

ناصر ابراهیمی: روحیه جنگندگی در پرسپولیس بالا برود قهرمان آسیا خواهد شد

برانکو استاد بالا بردن روحیه جنگندگی در تیم است

تهران (پانا) – دستیار علی پروین در تیم پرسپولیس تاکید کرد که شکست پرسپولیس مقابل کاشیما قابل بازگشت است و تیم با بالا رفتن روحیه جنگندگی قابلیت قهرمانی در آسیا را دارد.

کد مطلب: ۸۶۷۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
ناصر ابراهیمی: روحیه جنگندگی در پرسپولیس بالا برود قهرمان آسیا خواهد شد

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با پانا درباره شکست پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفانه پرسپولیس در این بازی مثل همیشه نبود. البته آنها مقصر نیستند، در حال حاضر تیم پرسپولیس چند ماه است که به‌صورت مداوم در حال بازی کردن است و متاسفانه به دلیل اینکه بازیکن زیادی در اختیار ندارد نیمکت تیم همگی از بازیکنان جوان هستند. با توجه به این وضعیت طبیعی است که دست برانکو برای بازیکن بسته است و نمی‌تواند خیلی روی نیمکتش حساب باز کند، در بازی روز شنبه هم دیدیم که تنها کسی که از روی نیمکت توانست به زمین بیاید امید عالیشاه بود اما باید برای فینال لیگ قهرمانان آسیا نیمکتی قوی داشت.

وی ادامه داد: تیم کاشیما آنتلرز در خط هافبک و فوروارد خیلی قدرتمند بودند، البته پرسپولیس هم در ابتدای بازی خیلی خوب پیش رفت اما متاسفانه نتوانست از فرصت گلزنی که در اختیارشان بود نهایت استفاده را ببرند و در نهایت به این منجر شد که تیم در نیمه دوم بازی 2 گل بخورد و با شکست زمین را ترک کند. در مجموع کاشیما تیم قدرتمندی بود و با توجه به خستگی ساق پای بازیکنان و نبود بازیکن در نیمکت، پرسپولیس شکست خورد اما هنوز همه چیز تمام نشده و فوتبال هم غیرقابل پیش‌بینی است.

ابراهیمی افزود: یکی از مهارت‌هایی که تیم کاشیما داشت استفاده از توپ‌های مرده و سرگردان بود و همان‌طور که دیدید گل دومی که به پرسپولیس زدند با این شرایط بود. به هر حال این بازی یک بازی برگشت هم دارد و باید بازیکنان به فکر آن باشند و روحیه خودشان را بالا ببرند.

دستیار سابق علی پروین در پایان گفت: یکی از موارد اصلی که پرسپولیس در بازی برگشت مقابل تیم ژاپنی باید به آن توجه ویژه کند بالا بردن روحیه جنگندگی است. روحیه جنگندگی تیم بالا برود در ورزشگاه آزادی با وجود هواداران می‌تواند شرایط را به نفع خود برگرداندند و قهرمان آسیا شوند. البته به نظرم برانکو در این موضوع استاد است و می‌تواند این کار را به خوبی انجام دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار