در گفت‌وگو با پانا

ناصر ابراهیمی: پرسپولیس از امارات دست‌پر به ایران می‌آید

ضعف خط هافبک بزرگ‌ترین مشکل پرسپولیس است

تهران (پانا) - دستیار علی پروین در پرسپولیس معتقد است این تیم توانایی شکست الجزیره در امارات را دارد.   

کد مطلب: ۸۱۹۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ناصر ابراهیمی: پرسپولیس از امارات دست‌پر به ایران می‌آید

ناصر ابراهیمی، مربی اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با پانا درباره بازی امروز پرسپولیس و الجزیره در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس در این مدت نشان داده که تیم آماده‌ای است و خیلی خوب کار می‌کند. به نظرم پرسپولیس امروز مقابل الجزیره امارات موفق خواهد بود و تیم دست‌پر از امارات به ایران برمی‌گردد.

وی ادامه داد: پرسپولیس از زمانی که برانکو را به‌عنوان سرمربی دارد اشتباهات کمی دارد، با آمدن این مربی و تفکرات او در این چند سال اخیر درصد اشتباهات به‌شدت پایین آمده است و ما دیدیم که این تیم خیلی کم گل می‌خورد. اما به نظرم یک ضعف اصلی دارد و این است که خط هافبک این گروه ضعف دارد و به همین دلیل است طی این مدت ما دیدیم که برخی بازی‌ها کسل‌کننده می‌شود .

دستیار سابق علی پروین در پرسپولیس افزود: پرسپولیس به خط هافبک نیاز دارد و باید کادر فنی هرچه سریع‌تر فکری به حال ان کنند. من نمی‌دانم دقیقاً مشکل کادر فنی پرسپولیس با محسن مسلمان چیست اما اگر این بازیکن قرار است تنبیه شود چرا پس به او پیشنهاد قرارداد می‌دهند و اگر قرار است که در تیم بماند چرا به او بازی نمی‌دهند که بتواند برای تیمش مفید باشد .

ابراهیمی افزود: این تیم به هافبک نیاز دارد و دقیقاً یکی از بازیکنان خوب را هم که در خط هافبک می‌تواند به این تیم کمک کند را دارند اما از او استفاده نمی‌کنند. امیدوارم هر چه زودتر مشکل مسلمان با کادر فنی حل شود یا به فکر یک خط هافبک جدید باشند تا این ضعف تیم را برطرف کنند .

مربی اسبق تیم ملی در دوران سرمربی‌گری علی پروین و امیر قلعه‌نویی همچنین در پایان به قرعه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا اشاره کرد و گفت: از گروهی که ما قراردادیم ایران و عراق صعود می‌کنند و وضع برای ایران خوب است. اما به نظرم تیم ملی باید در این رقابت‌ها به فکر ساختن بازیکن باشند و به دنبال قهرمانی نباشند تا بتوانیم بازیکنان خوبی برای آینده فوتبال ایران بسازیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار