حوزه هنری برگزار می کند؛

اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی وهنری در آذربایجان غربی بمناسبت ۱۳ آبان

ارومیه (پانا)- حوزه هنری آذربایجان غربی به مناسبت ۱۳ آبان با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری به استقبال روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی می‌رود.

کد مطلب: ۸۶۷۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی وهنری در آذربایجان غربی بمناسبت ۱۳ آبان

داریوش علیزاده مدیر روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان غربی گفت:به مناسبت با یوم الله ۱۳ آبان برنامه های مختلف فرهنگی وهنری توسط حوزه هنری آذربایجان غربی اجرا می شود.

وی افزود: به همین مناسبت ویژه برنامه ادبی «عصر شعر ۱۳ آبان» با موضوعتسخیر لانه جاسوسی آمریکا و توطئه‌ها و ددمنشی‌های دولت آمریکا بر علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران طی ۴۰ سال گذشته برگزار می شود که برای اجرای آن شاعران و ادیبان ارومیه در سالن شیخ صفی الدین اورموی گرد هم می آیند.

علیزاده گفت:افتتاح نگار خانه تازه تاسیس حوزه هنری آذربایجان غربی طی مراسمی ویژه از دیگر برنامه‌های حوزه هنری استان به مناسبت گرامیداشت سالروز ۱۳ آبان در سال جاری است.

همچنین اجرای نمایشگاه طراحی پوستر «اقتصاد مقاومتی» با ارائه آثار اعضای انجمن گرافیک آذربایجان غربی و برگزاری نمایشگاه کاریکاتور «ترامپیسم» در محل دانشگاه صنعتی ارومیه از سیزدهم آبان ماه سال جاری به مدت یک هفته از دیگر برنامه‌های حوزه هنری آذربایجان غربی در گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به سردمداری آمریکا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار