مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان شرقی :عملکرد جزیره ای نهادها موجب هدر رفت بودجه فرهنگی است

تبریز(پانا)- مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان شرقی از عملکرد جزیره ای نهادهای مجری فعالیت های فرهنگی انتقاد کرد و گفت: این عدم هماهنگی موجب هدر رفت بودجه شده است و در نهایت هدف تربیتی کارهای فرهنگی را ناتمام می گذارد.

کد مطلب: ۸۶۶۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان شرقی :عملکرد جزیره ای نهادها موجب هدر رفت بودجه فرهنگی  است

وحید فرشباف رشیدی در نشست صمیمی فرماندار تبریز با فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی تبریز و فرماندهان واحد های پیشگام با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی از ایام 8 تا 13 آبان، گفت: 292 هزار دانش اموز عضو بسیج دانش اموزی در 3 هزار واحد مقطع ابتدایی تا متوسطه بعنوان یک تشکل قانونی فعالیت می کنند که 67 درصد در سطح شهر تبریز عضو هسته ها هستند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان شرقی با اشاره به شعار "ایمان، قلم، شجاعت"، هدف اصلی فعالیت های بسیج را هویت بخشی به دانش آموزان عنوان کرد و گفت: طرح یاوران ولایت که همه ساله اجرا می شود و فرماندهان واحد ها از خود دانش آموزان انتخاب می شوند به نوعی تربیت اجتماعی دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه کار تشکیلاتی می تواند مهارت اجتماعی دانش اموزان را بالا ببرد، ابراز داشت: بسیج دانش اموزی به دور از هر گونه فعالیت حزبی و با هدف بصیرت افزایی دانش آموزان فعالیت می کند تا بتواند دانش آموز مطالبه گر آن هم مطالبه گر هوشمند آگاه تربیت کند.

فرشباف از عملکرد جزیره ای نهادهای مجری فعالیت های فرهنگی انتقاد کرد و گفت: این عدم هماهنگی موجب هدر رفت بودجه شده است و در نهایت هدف تربیتی کارهای فرهنگی را ناتمام می گذارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار