پروژه پرداخت الکترونیک تاکسی‌های شهری ارومیه به فراخوان گذاشته می شود

ارومیه(پانا) - معاون نظارت سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه اعلام کرد:پروژه پرداخت الکترونیک تاکسی های شهری ارومیه با طی روند کارشناسی برای اجرا دوباره به فراخون گذاشته می شود.

کد مطلب: ۸۶۶۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
پروژه پرداخت الکترونیک تاکسی‌های شهری ارومیه به فراخوان گذاشته می شود

فخرالدین معصوم زاده با اشاره به اجرای پروژه پرداخت الکترونیک تاکسی های شهری گفت: این پروژه جهت اجرا بعلت نوسانات موجود در بازار و و جذب سرمایه گذار برای مدتی با پاره ای مشکلات مواجه شد و اجرا نشد اما اخیرا با کار کارشناسی و حذف ایتم هایی از پروژه فوق دوباره به فراخوان گذاشته می شود.

وی با بیان اینکه با اجرای پروژه پرداخت الکترونیک بروی تاکسی ها امکان مدیریت توزیع ناوگان متناسب با تقاضای مسافر فراهم می شود، اظهار کرد: رفع مشکل پول خرد از چرخه پرداخت کرایه ، کمک به سلامت وبهداشت تاکسیرانان و مسافران، مدیریت مسیرحرکت، انتخاب مسیر بهینه ازطریق مسیر یابی بر روی نقشه ، امکان برنامه ریزی سفر وارائه سرویس بیشتر به شهروندان از مزایای استفاده از سیستم هوشمند تاکسی است.

معصوم زاده با اشاره به توسعه ایستگاه های تاکسی شهری، عنوان کرد: در حال حاضر 5 ایستگاه شهری سایبان دار در سطح شهر فعال است که در اینده نزدیک با افزودن 20 ایستگاه دیگر تعداد ان به 25 ارتقاء می یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه روند نوسازی تاکسی های فرسوده شهری متوقف شده است، بیان کرد: روند نوسازی تاکسی های فرسوده در سطح شهر ارومیه همزمان با کل کشور از نیمه دوم سال 94 آغاز شد و تا حال حاضر در حدود 800 تاکسی فرسوده نو شده است.

معصوم زاده افزود: نوسازی تاکسی های فرسوده از برنامه های جدی سازمان تا پایان سال جاری است .

وی گفت: نوسازی تاکسی‌های فرسوده موجب کاهش آلاینده‌های هوا و ارتقای سطح رفاه عمومی و همچنین افزایش رضایتمندی تاکسیرانان و صرفه جویی در مصرف سوخت و تقلیل عمر ناوگان تاکسی رانی ارومیه شود.

معاون نظارت سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: در حال حاضر 5 هزاردستگاه تاکسی در سطح شهر ارومیه مشغول جابه جایی مسافران هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار