استان البرز رتبه اول جذب و هدایت سرمایه خیران در ساخت مدارس

کرج (پانا) - رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان البرز با بیان اینکه مجمع خیرین این استان از سال 91 در حال فعالیت است، کسب رتبه اول در جذب و هدایت سرمایه خیرین در ساخت مدارس را از عملکردهای شاخص این مجمع معرفی کرد.

کد مطلب: ۸۶۶۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
استان البرز رتبه اول جذب و هدایت سرمایه خیران در ساخت مدارس

نشست مشترک مجمع خیرین مدرسه ساز، مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کل نوسازی و تعمیر و تجهیز مدارس استان البرز مورخ 97/08/06 در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد.

در این جلسه محمدرضا اسپرورین، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان البرز، از فعالیت های خیرین در سال 97 گفت و اظهار کرد: مجمع خیرین از سال 91 در استان البرز در حال فعالیت است و از شاخص های عملکردی مجمع، رتبه اول در جذب و هدایت سرمایه خیرین در ساخت مدارس استان البرز بوده است.

وی از تعامل خوب و اثربخش مجمع خیرین مدرسه ساز با آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی استان گفت و افزود: موفقیت مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان نتیجه همدلی، تعامل و همبستگی مجمع با اداره کل آموزش پرورش و اداره کل نوسازی مدارس در استان البرز است .

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان البرز از ساخت 20 مدرسه در استان خبر داد و اضافه کرد : با کمک خیران عزیز و همراهی مسئولان استان در سال جاری 20 مدرسه ساخته خواهد شد که 11 مدرسه در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی از هزینه 133 میلیاردی خیرین در امر ساخت مدرسه در شش سال فعالیت این مجمع گفت و تاکید کرد: صد هزار متر ساخت مدرسه در استان برگ زرینی است که خیران با ساخت 241 مدرسه به استان البرز تقدیم کرده‌اند.

اسپرورین با بیان اینکه مدارس خیرین مدرسه ساز بعد از تحویل، نیاز به تعمیر و نگهداری دارند اضافه کرد: برای برون رفت از این مشکل ما می توانیم با دعوت خیرین و عضو شدن آنها در انجمن اولیا و مربیان مدارس در تعمییر و نگهداری این مدارس از ظرفیت خیران استفاده کنیم.

وی در پایان از خیران مدرسه‌ساز استان تشکر کرد و افزود: آقایان فاتح ، سیسی ، ابراهیمی، سلیمانی، ایزد پل خوابی، کرمی، شمیرانی، حاج بابا، مهر پویا، مهرانی، سعادت، نجم‌آبادی، ظهوری و خانم اسحاقی بازوان پرتوان مجمع خیرین هستند که سالانه با کمک به مدارس و ساخت مدارس، کمک شایانی به آموزش و پرورش استان می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار