رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز :

حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی 13 آبان موجب ناامیدی دشمنان است

البرز (پانا ) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در نشست خبری با اصحاب رسانه ، آحاد مردم را به حضور چشمگیر و یکپارچه در راهپیمایی یوم الله 13 آبان دعوت نمود و این حضور را عامل ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دلگرمی مسئولین و خدمتگزاران نظام عنوان کرد .

کد مطلب: ۸۶۵۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی 13 آبان موجب ناامیدی دشمنان است

به گزارش خبرنگار پانا البرز حجت‌الاسلام روحی یزدی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برکات و ثمرات انقلاب اسلامی ایران افزود : مقایسه اقدامات و فعالیت ها در سال های پیش از انقلاب و پس از آن نشان می دهد اقدامات بزرگ و بی شماری صورت پذیرفته و این مهم به لطف خدا و برکت وجود جوانان و مسئولین دلسوز و زحمتکش میسر شده است .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به کینه توزی دشمنان نسبت به انقلاب اسلامی ایران گفت : دشمنان نقاط اقتدار نظام را هدف قرار داده اند و در صدد آن هستند تا کشور را به سمت وابستگی و مردم را به ناامیدی سوق دهند .

وی تصریح کرد : دشمنان در 8 سال دفاع مقدس عداوت ها و تحریم های بسیاری در حق مردم ایران روا داشتند به طوری که کوچکترین امکاناتی را از ما دریغ می داشتند لیکن اتکاء به خود باعث شد تا اکنون کشور به رتبه خوبی از تولید علم و دانش دست یابد .

حجت‌الاسلام روحی یزدی با اشاره به برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود ، سرلوحه برنامه های امسال شعار افتخار به گذشته و امید به آینده است و در این راستا تا کنون در سطح استان با حضور نماینده محترم ولی فقیه ، استاندار محترم و مدیران کل، 2 جلسه ستادی برگزار شده است که طی آن 14 کارگروه تشکیل و طبق آیین نامه پیگیر اجرای مطلوب برنامه ها هستند .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به حوادث تاریخی روز 13 آبان همچون دستگیری و تبعید حضرت امام (ره) در سال 1342 ، کشتار دانش آموزان معترض به اقدامات شاه توسط رژیم ستمگر پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام(ره) در سال 1358 گفت : روز 13 آبان تنها مختص به دانش آموزان نیست و آحاد مردم در این روز خشم و انزجار خود را از رفتار حکام سلطه گر نشان خواهند داد .

حجت‌الاسلام روحی یزدی در ادامه شرایط امروز را شرایطی ویژه برشمرد و حضور یکپارچه مردم در یوم الله 13 آبان را نشانه حمایت از انقلاب و دست رد زدن به سینه استکبار جهانی عنوان نمود.

شایان ذکر می باشد مراسم یوم الله 13 آبان امسال همزمان با سراسر کشور راس ساعت 9 صبح در استان البرز برگزار خواهد شد.

مسیر راهپیمایی در شهر کرج از میدان توحید آغاز و به سمت مصلی نماز جمعه ادامه خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار