در گفت و گو با پانا

دبیر سابق فدراسیون والیبال: حاشیه‌ها باعث می‌شود والیبال ایران از مسیر خودش خارج شود

(پانا) – محمود افشاردوست، دبیر سابق فدراسیون والیبال معتقد است حواشی این روزهای والیبال ایران که پیرامون استعفا امیر خوش‌خبر به وجود آمده به ضرر روند پیشرفت این رشته ورزشی در ایران خواهد بود.

کد مطلب: ۸۶۶۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
دبیر سابق فدراسیون والیبال: حاشیه‌ها باعث می‌شود والیبال ایران از مسیر خودش خارج شود

محمود افشاردوست دبیر سابق فدراسیون والیبال در گفت و گو با پانا درباره حواشی این روزهای والیبال ایران پیرامون استعفای امیر خوش‌خبر از سرپرستی تیم ملی والیبال ایران و واکنش شدیدالحن سعید معروف کاپیتان تیم ملی به جدایی خوش‌‎خبر گفت: متاسفانه این روزها شاهد اتفافاتی هستیم که به هیچ عنوان زیبنده والیبال بعنوان یک رشته دانشگاهی نیست. این اتفاقات باعث می‌شود تا والیبال از مسیر خود خارج شده و نتواند مانند سال های گذشته موفق ظاهر شود. به خصوص اینکه والیبال در رقابت های جهانی عملکرد قابل قبولی نداشت و این تیم باید بیشتر از گذشته منسجم و به دور از حاشیه باشد تا بتوانند دوباره در مسیر موفقیت قرار بگیرند.

دبیر سابق فدراسیون در مورد برکناری خوش خبر و واکنش بازیکنان به این موضوع گفت: اولا تغییر در بدنه یک فدراسیون حق طبیعی هر رئیسی است و ما نمی توانیم به ضیایی بابت این کار خرده بگیریم. به هر حال هر رئیسی که روی کار می آید در یک سری پست ها تغییراتی ایجاد می کند، اما درباره واکنش بازیکنان و به خصوص سعید معروف من فکر می کنم سعید زمانی که پست اینستاگرامی خود را می‌نوشته خیلی بابت این اتفاق عصبانی بوده است.

وی ادامه داد: به هر حال بازیکنان و خوش خبر سال ها کنار هم بودند و این واکنش ها طبیعی است. سعید معروف هم از بازیکنان بزرگ والیبال ایران است و به خاطر عدم نتیجه گیری در رقابت های جهانی فشار روی او زیاد است. به هر حال امیدوارم هر چه سریعتر این حواشی تمام شود و والیبال در مسیر موفقیت قرار بگیرد.

افشاردوست در خصوص برخی اظهارنظرها مبنی بر باند بازی در والیبال در زمان سرپرستی امیر خوش‌خبر اظهار کرد: من هیچ وقت چنین چیزی ندیدم و هر بازیکنی که در تیم ملی قرار می گرفت براساس شایستگی های خودش بود. خوش‌خبر کار سرپرستی تیم و امور اداری را به بهترین شکل انجام می‌داد و من تا زمانی که در فدراسیون والیبال بودم هیچ زمانی حرف از باند بازی و آمدن یک عده بازیکن به تیم ملی ندیدم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار