اجرای طرح شوق زیارت در مدارس زبرخان

زبرخان (پانا) - با اجرای طرح شوق زیارت، خدمتگزار آموزشگاه وکیلی 11 شهر خرو منطقه زبرخان زائر کربلای معلی شد.

کد مطلب: ۸۶۶۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح شوق زیارت در مدارس زبرخان

مدیر آموزشگاه وکیلی 11 شهر خرو در خصوص اجرای این طرح گفت: برای اولین بار در سطح مدارس بخش زبرخان طرح شوق زیارت در این آموزشگاه در هفته اول مهر ماه شروع و با همکاری دانش آموزان و اولیا و همکاران، خدمتگزار مدرسه که تاکنون به عتبات مشرف نشده بود راهی کربلای معلی شد.

لیلا مهرآبادی افزود: با طراحی صندوق شوق زیارت و مشارکت خوب معلمان و دانش آموزان مبلغ 15 میلیون ریال جمع آوری شد تا خدمتگزار این آموزشگاه نائب الزیاره دانش آموزان و معلمان در ایام اربعین حسینی در کربلا باشد.

وی در خصوص برنامه آینده طرح شوق زیارت این آموزشگاه گفت : تصمیم داریم برای اسفند ماه یکی از دانش آموزان زیارت اولی را با مشارکت دانش آموزان و معلمان این آموزشگاه نیز بعنوان نائب الزیاره به کربلای معلی بفرستیم و امیدواریم این طرح خداپسندانه در کلیه مدارس بخش اجرا شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه زبرخان با اشاره به کمپین شوق زیارت گفت: کمپین شوق زیارت با شعار یاریگر کسانی باشیم که در حسرت زیارت مانده‌اند بستر مناسبی برای رساندن کمک‌های مردمی به نیازمندانی است که در حسرت زیارت مانده‌اند و با راه‌اندازی این کمپین کسانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی می‌شوند تا با مساعدت خیران و نیکوکاران زمینه سفر آنان فراهم شود.

حسینی خاطرنشان کرد: تعمیق و نهادینه‌سازی سنت‌های اسلامی، احسان و نیکوکاری از محورهای موردتوجه این طرح می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار