نخستین جلسه اعضای پارلمان دانش آموزی منطقه زبرخان برگزار شد

زبرخان (پانا) -مدیر آموزش و پرورش زبرخان در نخستین جلسه اعضای پارلمان دانش آموزی بر تعامل و مشارکت هر چه بیشتر پارلمان با مجموعه آموزش و پرورش تاکید و حضور در مجلس شورای دانش آموزی را فرصت خوبی جهت تمرین مسئولیت پذیری و متعهد شدن برشمرد.

کد مطلب: ۸۷۱۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
نخستین جلسه اعضای پارلمان دانش آموزی منطقه زبرخان برگزار شد

سید مجتبی تاراش ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) گفت: در هر عصری واسطه خداوند متعال با زمین حجت‌های الهی است و فیض خداوند متعال بدون حجت شامل حال بندگان نمی‌شود.

تاراش در جمع منتخبین شورای دانش آموزی سعه صدر و تحمل سختیها و مشکلات و نواقص را از جمله ویژگی های مسولیت دانست و افزود: باید شما دانش آموزان با اخلاق حسنه در روابط خود با دیگران به دنبال اصلاح امور باشید.


وی افزود: دانش آموزان در این نهاد فرهنگ تعامل و مهارت های ارتباطی را فرا گرفته و با مقوله های فرهنگی آشنا می شوند.


مدیر آموزش و پرورش زبرخان با اشاره به ماموریت مجلس شورای دانش آموزی اظهار کرد: ماموریت اصلی این نهاد تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان و مهیا ساختن زمینه مشارکت و تمرین مهارت های اجتماعی در یک ساختار قانونی است و فرصت اظهار نظر و تمرین دموکراسی را فراهم می‌کند.


تاراش همچنین افزود: مجلس شورای دانش آموزی در حقیقت زبان گویای دانش آموزان مدارس بوده و می تواند مهمترین دغدغه ها را به اطلاع تصمیم گیران برساند.


در ادامه دانش آموزان به بیان نظرات و پیشنهادهای خود در زمینه های برگزاری مراسمات و مسابقات، نهضت حفظ جزء 30 قرآن کریم و برگزاری جلسات مستمر و ... پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار