رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه عاشورا گفت:

عضویت 292 هزار نفر از دانش آموزان آذربایجان شرقی در بسیج

تبریز(پانا)- رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه عاشورا با اشاره به عضویت پنج میلیون دانش‌آموز در سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور، تاکید کرد: ۲۹۲ هزار نفر از دانش‌آموزان استان آذربایجان شرقی از مقطع سوم ابتدایی تا دیپلم در سازمان بسیج دانش‌آموزی استان عضو هستند.

کد مطلب: ۸۶۶۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
عضویت 292 هزار نفر از دانش آموزان آذربایجان شرقی در بسیج

وحید فرشباف رشیدی در دیدار دانش اموزان ممتاز بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان، به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی، با تاکید بر این‌که هفته بسیج دانش‌آموزی از هفتم الی ۱۳ آبان ماه است، اظهار کرد: سازمان بسیج دانش‌آموزی یک نهاد رسمی تربیتی است که در کنار آموزش و پرورش، در راستای تربیت دانش‌آموزان تراز انقلاب تلاش می‌کند

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه عاشورا، با اشاره به فعالیت ۵۰ حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی در نواحی و مناطق مختلف آموزش و پرورش استان، تشریح کرد: قریب به سه هزار واحد مقاومت بسیج نیز در مدارس استان مستقر است .

فرشباف با اشاره به عضویت(عادی و فعال) پنج میلیون دانش‌آموز در سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور، تاکید کرد: ۲۹۲ هزار نفر از دانش‌آموزان استان از مقطع سوم ابتدایی تا دیپلم در سازمان بسیج دانش‌آموزی استان عضو هستند .

وی افزود: روز پنجشنبه دهم آبان ماه به مناسبت شهادت آیت الله قاضی طباطبایی، دانش آموزان بسیجی با حضور در مسجد مقبره یاد و خاطره آن شهید والامقام را زنده نگه خواهند داشت.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه عاشورا، با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدای دانش‌آموز در مدارس استان، تاکید کرد: طبق برنامه های مصوب، بیش از 184 یادواره شهدای دانش‌آموز با هدف معرفی شخصیت شهدا در مدارس استان برگزار خواهد شد و در این بین، گفت: آذربایجان‌شرقی یک‌هزار و ۸۵۰ شهید دانش‌آموز دارد .

فرشباف هدف از اردوهای هجرت توسط دانش‌آموزان بسیجی را محرومیت زدایی از مناطق محروم و تربیت دانش‌آموزان عنوان کرد و افزود: در آن بیش از 3500 نفر از دانش‌آموزان شرکت کرده اند.

وی برگزاری اردوهای راهیان نور را از دیگر برنامه های محوری سازمان بسیج دانش آموزی برشمرد و گفت: طی سه سال گذشته 70هزار دانش آموز کلاس های دهم و یازدهم با سه هزار و 500 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی شمالغرب و جنوب کشور اعزام شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار