خبرنگاران پانا کاشمرایستگاه مصاحبه و عکس جاماندگان اربعین را برپا می کنند

کاشمر(پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی از راه اندازی ایستگاه تهیه خبر و مصاحبه و عکس در کنار موکب های پذیرایی از پیاده روی حرم تا حرم جاماندگان اربعین در کاشمر خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۶۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران پانا کاشمرایستگاه مصاحبه و عکس جاماندگان اربعین را برپا می کنند

حسن رمضانی، معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر در گفتگوی صمیمی با خبرنگارپانا ضمن تشکر از تلاش های خبرنگاران پانا در مراسم مختلف از اختصاص غرفه ای به خبرنگاران جهت مصاحبه، تهیه گزارش، گرفتن عکس و جمع آوری خاطرات مسئولین و اقشار مختلف مردمی که در پیاده روی حرم امامزاده سیدحمزه(ع) تا حرم امامزاده سید مرتضی (ع) شرکت می کنند خبر داد‌.
رمضانی با بیان اینکه چندین موکب توسط فرهنگیان و دانش اموزان به ارائه خدمت به جاماندگان اربعین می پردازند گفت: از خبرنگاران خواسته ایم که ضمن حضور در صحنه های مختلف این مراسم تعدادی از انان در مرکز ثابتی هم مستقر باشند تا علاقمندان بتوانند با مراجعه به ایستگاه به بیان درد دل ها و خاطرات و یا ثبت دلنوشته ها و عکس خود خاطره ای از این حرکت مردمی داشته باشند.
معاون پرورشی کاشمر مکان استقرار این ایستگاه را روبروی کانون فرهنگی تربیتی لقمان و در کنار موکب کانون و هنرستان فنی شهید مدرس اعلام کرد
رمضانی افزود: با برنامه ریزی انجام شده کسانی که در این موکب ها پذیرایی می شوند می توانند به صحبت های خبرنگاران پانا با افراد مختلف و همچنین بیان خاطرات و مطالب انان گوش دهند .
رمضانی گفت : مسابقه عکس نیز بین خبرنگاران از این مراسم برگزار و هر کدام می توانند ۳قطعه عکس منتخب خود را ارائه نمایند.
گفتنی است چندین سال است که در یک اقدام مردمی مشتاقان زیارت امام حسین (ع) که امکان سفر به کربلا را نداشته اند فاصله بیش از 5کیلومتری امامزاده سیدحمزه(ع) تا امامزاده سیدمرتضی(ع)را پیاده طی می کنند تا اشتیاق خود را به خاندان اهل بیت نشان دهند.

ضمنا ستاد مردمی جاماندگان اربعین کاشمر تعدادی کمک هزینه کربلا را به کسانی که در سایت www.sjak.irثبت نام کرده اند اهدا می نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار