اولین جلسه ی توجیهی خبرنگاران پانای کاشمر برگزار شد

کاشمر (پانا) - معاون پرورشی وتربیت بدنی کاشمر در اولین جلسه ی توجیهی خبرنگاران پانا کاشمرگفت: شما خبرنگارها رسالت مهمی بردوش شما است و باید بدون اینکه شخصیت کسی را تخریب کنید به هدف اصلی برسید.

کد مطلب: ۸۷۸۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه ی توجیهی خبرنگاران پانای کاشمر برگزار شد

حسن رمضانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر با تاکید بر اهمیت نقش خبرنگاران در بهبود اوضاع جامعه گفت: خبرنگاران اگر مطلبی داشتند که صلاح نبود در خبرگزاری منتشر شود حتما به ما یا مسئول خبرگزاری اطلاع دهند تا مشکل و نقص برطرف شود.

وی ادامه گفت: شما وقتی از پروژه ای گزارش تهیه می کنید ممکن است متوجه مشکل و ایرادی شوید که از دید مجریان طرح پنهان مانده وگزارش شما می تواند تلنگری باشد تا کار بهتر و کامل تر شود.

رمضانی افزود: نقش خبرنگاران در دنیا بسیار مهم است یک خبرگزاری با خبرهای مغرضانه می تواند موجب بروز جنگ شود ویا موجب بسیج کمک های انسانی بر ای رفع یک مشکل باشد.

وی ادامه داد وظیفه یک خبرنگار رعایت انصاف و بیان حقیقت بدون تخریب شخصیت هاست. شما خبرنگاران نوجوان قلب و ذهن پاکی دارید و هر چه در لوح سفید باطن شما نقش ببندد در آینده همان خواهید شد از امروز تمرین صداقت کنید تا ان شاءالله آینده از آن خوبی ها باشد.

وی در خاتمه تاکید کرد: وظیفه و خواست همه حاکمیت ارزشهای الهی و اسلامی است و شما هم کمک کنید تا آسیب ها کم شود.

عباسعلی شهابیان رابط خبرگزاری پانا نیز در اولین جلسه ی توجیهی خبرنگاران گفت: باید خبرنگارها تلاش کنند تا بتوانند پیشرفت کنند و خبرنگار ها در زمینه های مختلف پیشرفت می کنند

وی افزود :یک کارت عضویت شما را خبرنگار نمی کند بلکه باید شما خواسته باشید و ماهم به شما کمک میکنیم.

امینی سردبیر خبرگزاری پیام ترشیز گفت: کار خبرنگاری کارای بسیار شیرین است و پیام ترشیزبه عنوان یک خبرگزاری که تقریبا همه اعضای آن جوان و کار خود را در زمان دانش آموزی شروع کرده اند به روی همه باز است.

نیمانادری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار