معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش :

روزسیزدهم آبان نماد وحدت و همبستگی در قبال استکبار است‌

تهران ( پانا ) -شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی به مناسبت برگزاری مراسم 13 آبان با حضور جمعی از اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی، معاونین وزیر و اعضای ستادی وزارت آموزش‌وپرورش تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۸۶۶۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
روزسیزدهم آبان نماد وحدت و همبستگی در قبال استکبار است‌

در این جلسه کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در سخنانی اظهار کرد: مراسم روز ۱۳آبان از منظر سیاسی، اجتماعی، عبادی و تربیتی مهم‌ترین مراسم‌های آموزش‌وپرورش است.

وی ادامه داد: ۱۳آبان در ذهن، قلب و روح ملت ایران یک روز به‌یادماندنی است که مردم هرگز این روز را فراموش نمی‌کنند و این روز پایه‌های استکبار را در داخل و خارج کشور به لرزه آورد و فروریخت.

کاظمی گفت: تعبیر عبادی و سیاسی امام راحل از روز ۱۳آبان، یوم‌الله، انقلاب دوم، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز سرافرازی ملت ایران در قبال ظلم و ستم است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: روز ۱۳آبان امسال نماد شکست امریکا و استکبار است که باید این روز را جشن بگیریم.

وی ادامه داد: روز ملی استکبار جهانی روز نماد وحدت و همبستگی در قبال استکبار است‌ و تمام مردم در ایجاد عظمت روز ۱۳آبان شریک هستند چراکه این روز به‌عنوان روز همبستگی و یک‌صدایی ملت ایران در قبال امریکا است و این روز برای نظام تعلیم و تربیت یک فرصت تربیتی فوق‌العاده ممتاز و بی‌بدیل درجهت ارتقای بصیرت و آگاهی دانش آموزان در حوزه اجتماعی و سیاسی است.

کاظمی گفت: روز ۱۳آبان امسال از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است زیرا چهلمین سالگرد انقلاب و آرزوهای بربادرفته‌ای که دشمنان در ذهن خود می‌پرورانند و دانش آموزان در این سالگرد شکوه، عظمت و بلوغ انقلاب را به رخ می‌کشند.

وی تصریح کرد: افزایش عملیات روانی دشمنان انقلاب طبیعتاً نیاز به حضور گسترده‌تری برای خنثی کردن دارد.

عضو شورای معاونان وزارت آموزش‌وپرورش افزود: استراتژی دشمن به سمت امواج منفی مردم برای تحرکاتی است که در ذهن دارد اما جوانان و نسل انقلابی ما آماده‌تر از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند.

شایان‌ذکر است، در این نشست علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی، علی صابر ماهانی رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی، حسن مرادی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان، عباسعلی باقری مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران، کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش شهر تهران، سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران، نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی، دانشگاههای فرهنگیان و شهید رجایی نیزحضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار