جانشین فرمانده ناجا خبر داد

کاهش 67 درصدی تصادفات در اربعین امسال

تهران (پانا) - جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه تاکنون بیش از 20 درصد زائران اربعین به کشور بازگشته‌اند از کاهش 67 درصدی تصادفات جاده‌ای و 50 درصدی تعداد جان‌باختگان در جاده‌ها در این ایام خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۶۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
کاهش 67 درصدی تصادفات در اربعین امسال

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار ایوب سلیمانی با بیان اینکه عملیات بازگشت زائران در حال انجام است، گفت: امیدواریم با همکاری مردم و دستگاه‌ها و مسئولان بتوانیم این دوره فشرده بازگشت را به طور مطلوب مدیریت کنیم تا همه بتوانند با سهولت به کشور بازگردند.

سردار سلیمانی به کاهش تلفات جاده‌ای در ایام اربعین امسال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: امسال شاهد کاهش 67 درصدی تصادفات جاده‌ای و 50 درصدی تعداد جان‌باختگان در جاده‌ها بوده‌ایم که این امر به همت همه مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط در این زمینه محقق شده است.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: امسال با همکاری مردم و همت مسئولان مسأله خروج غیرقانونی در مرزها را شاهد نبودیم و این موضوع در سال‌های گذشته به عنوان یک مشکل برای ما محسوب می‌شد که امسال خوشبختانه با همکاری مردم با پلیس این مشکل وجود نداشت.

وی با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده برای بازگشت زائران به کشورمان، خاطرنشان کرد: امیدواریم مطابق برنامه ریزی‌های انجام شده بتوانیم کارها را انجام دهیم و شاهد مشکل خاصی نباشیم، همانگونه که در عملیات خروج زائران نیز شاهد مشکلی نبودیم.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به خروج 61 درصدی زائران از مرز مهران گفت: 23 درصد از زائران از مرز شلمچه و 10 درصد نیز از مرز چذابه برای زیارت عبور کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار